Search results
- Anatomie rozhodování : 25 skrytých faktorů, které ovlivňují to, jak nakupujeme / Richard Shotton ; z anglického originálu The choice factory přeložila Kateřina Paterová . Praha : Dobrovský s.r.o., 2020 . 211 stran
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations volný výběr 1 0/0 0 0 - Buzzmarketing : přimějte lidi, aby o vás mluvili / Mark Hughes ; [z anglického originálu ... přeložila Hana Škapová] . Praha : Management Press, 2006 . 215 s.
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations volný výběr 1 0/0 0 0 - Co je branding? / Matthew Healey ; [z anglického originálu ... přeložila Jana Novotná] . V Praze : Slovart, 2008 . 256 s.
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations kat. výtvarné kultury PF 0 0/1 0 0 volný výběr 1 0/0 0 0 - Copywriting : pište texty, které prodávají / Anna Sálová, Zuzana Veselá, Jana Šupolíková, Lucie Jebavá, Jiří Viktora . Brno : Computer Press, 2015 . 232 stran
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations volný výběr 1 0/0 0 0 - Copywriting : pište texty, které prodávají / Anna Sálová, Zuzana Veselá, Michaela Raková . V Brně : Computer Press, 2020 . 349 stran
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations volný výběr 1 0/0 0 0 - Corporate identity set / Michal Kotyza, Ondřek Kafka . Praha : Kafka design, c2006 . 64 s.
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations sklad D 1 0/0 0 0 - Determinanty organizačního klimatu vysokých škol a fakult / Helena Grecmanová, Miroslav Dopita et al. . Olomouc : Univerzita Palackého v Olomouci, 2013 . 201 s.
- Emoce v marketingu : jak oslovit srdce zákazníka / Jitka Vysekalová a kolektiv . Praha : Grada, 2014 . 289 s.
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations volný výběr 1 0/0 0 0 - Genderové stereotypy v reklamních textech / Olga Komárková . Praha : Univerzita Karlova v Praze, Filozofická fakulta, 2006 . 214 s.
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations volný výběr 1 0/0 0 0 - Hrdina nebo psanec : [jak vytvořit jedinečnou značku pomocí síly archetypů] / Margaret Mark, Carol S. Pearson ; [překlad Jiří Fadrný] . Brno : BizBooks, 2012 . 352 s.
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations volný výběr 1 0/0 0 0