Search results
- Aplikácia informačných technologií v marketingu / Dagmar Lesáková . Vysoká škola ekonomická v Praze.Nová teorie ekonomiky a managementu organizací.s. 843-852.
- Cesty k rozvoji - Trvalé aspekty Baťovy soustavy řízení a jejich využítí v současném managementu a marketingu / Jiří Lešinger . Sborník příspěvků z konference Finance a management v teorii a praxi.s. 44-55.
- The importance of internal marketing communication to build a stable business / Jana Holá . Liberec Economic Forum.Liberec Economic Forum 2009.s. 118-127.
- Marketing module AS replika learning content / Jozefína Simová . Technická univerzita v Liberci.s. 127-133.Liberecké informatické fórum 2006.
- Marketing orientation in the practice of polish enterproses with particular emphasis on promotion / Daria E. Jaremen, Elžbieta Nawrocka . Liberec Economic Forum.Liberec Economic Forum 2009.s. 165-176.
- Marketing územia ako inovatívny prístup k rozvoju územia / Anna Vaňová . Grantová agentura České republiky.Inovativní koncepty v socioekonomickém rozvoji územních jednotek.s. 126-137.
- Marketingové aktivity v železničnej doprave po vstupe do Európskej únie / Jozef Strišš . Vysoká škola ekonomická v Praze.Nová teorie ekonomiky a managementu organizací.s. 1385-1391.
- Methods used for price testing / Petra Coufalová . Applications of mathematics and statistics in economy Applications of Mathematics and Statistics in Economy.s. 105-118.
- Prepojenie podnikov so vzdelávacími inštitúciami v oblasti marketingu za predpokladu využitia rizikového kapitálu / Erika Palenčárová . Spolupráce firem a vysokých škol v oblasti marketingu II.s. 86-92.
- Realita marketingu v slovenských malých a stredných podnikoch - výsledky prieskumu / Štefan Majtán, Katarína Grančičová . Vysoká škola ekonomická v Praze.Nová teorie ekonomiky a managementu organizací.s. 901-912.