Search results

  1. Analýza marketingového mixu konkrétního podniku [rukopis] / Veronika Grosová   .  2014 . 61 l., [9] l. příl.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad C00/100
  2. Analýza současných marketingových postupů a tvorba marketingové strategie firmy [rukopis] / Kamila Plecitá   .  2006 . 45 l., 8 l. příl.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad C00/100
  3. Analýza vlastní značky,,K-Classic" společnosti Kaufland [rukopis] / Michaela Skokanová   .  2012 . 49 l., [3] l. příl.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad C00/100
  4. Aplikace marketingu v montážní firmě [rukopis] = The apllication of marketing in the Installation company / Lucie Sailerová   .  2008 . 58 l., [13] l. obr. příl.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad C00/100
  5. Aplikace nástrojů projektového řízení na zavedení služby ISDS FORWARDER [rukopis] / Renata Kotrbová   .  2009 . 49 listů
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad C00/100
  6. Aplikace statistických metod v podnikatelské praxi [rukopis] = Application of statistical methods in business praxis / Jakub Jireš   .  2008 . 51 l., 45 l. příl.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad C00/100
  7. B-to-B marketing : strategická marketingová analýza pro vytváření tržních příležitostí / Hana Lošťáková   .  Praha :  Professional Publishing,  2005 . 186 s.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    volný výběr10/000
  8. Brand management : budování značky od vize k cíli / David Taylor ; [překlad Vladimír Paulíny]   .  Brno :  Computer Press,  2007 . xiii, 226 s.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    volný výběr10/000
  9. Digitální marketing ve sportu [rukopis] / Petr Pastýřík   .  2014 . 95 l.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad C00/100
  10. Marketing - management : analýza, plánování, realizace a kontrola / Philip Kotler   .  Praha :  Victoria Publishing,  1997 . 789 s.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad D10/000

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.