Search results
- Analýza image Fakulty sociálně ekonomické UJEP v Ústí nad Labem [rukopis] = Image analysis of Faculty of social & economic studies UJEP v Usti nad Labem / Peter Čada . 2008 . 90 l., 5 l. příl.
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations sklad C 0 0/1 0 0 - Analýza marketingové strategie Lesů České republiky, s.p [rukopis] / Martin Jungmann . 2011 . 72 l., [0] l. příl.
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations sklad C 0 0/1 0 0 - Analýza marketingového mixu firmy Chládek a Tintěra a. s. v roce 2008 [rukopis] / Vratislav Jaroš . 2010 . 56 l., 6 l. příl.
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations sklad C 0 0/1 0 0 - Aplikace nástrojů projektového řízení na zavedení služby ISDS FORWARDER [rukopis] / Renata Kotrbová . 2009 . 49 listů
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations sklad C 0 0/1 0 0 - Digitální marketing ve sportu [rukopis] / Petr Pastýřík . 2014 . 95 l.
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations sklad C 0 0/1 0 0 - Image Činoherního studia města Ústí nad Labem / Veronika Rehušová . 2018 . 87 stran
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations sklad C 0 0/1 0 0 - Implementace nové strategie digitálního marketingu ve vybraném podniku a její následné vyhodnocení [rukopis] / André Mašek . 2024 . 71
- Influencer marketing na Instagramu / Tereza Mastíková . 2023 . 80 listů
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations sklad C 0 0/1 0 0 - Komunikační mix neziskové organizace / Lucie Vondrysková . 2016 . 52 listů
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations sklad C 0 0/1 0 0 - Marketing a nástroje marketingového mixu v současnosti [rukopis] / Anna Derka . 2006 . 50 l., 2 l. příl.
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations sklad C 0 0/1 0 0