Search results

  1. Analýza image Fakulty sociálně ekonomické UJEP v Ústí nad Labem [rukopis] = Image analysis of Faculty of social & economic studies UJEP v Usti nad Labem / Peter Čada   .  2008 . 90 l., 5 l. příl.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad C00/100
  2. Divadlo, filharmonie a studenti [elektronický zdroj] : mladí lidé jako cílová skupina marketingu kulturních institucí / Radim Bačuvčík   .  Zlín :  VeRBuM,  2008 . 1 CD-ROM
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad A10/000
  3. Kompendium ekonomie : mikro- a makroekonomie pro studenty FTK : obory: rekreologie, management a marketing, trenérství a management sportu / Vladimír Hobza & Vladimír Hobza jr.   .  Olomouc : Univerzita Palackého v Olomouci, 2016 . 1 online zdroj (65 stran)
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    elektronické knihy01/000
    Kompendium ekonomie
  4. Kulturní scéna jako měkký faktor rozvoje území města Děčín [rukopis] = Cultural scene as the supporting factor of Děčín regional development / Kateřina Slámová   .  2009 . 95 l., 9 l. obr. příl.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad C00/100
  5. Marketing a management muzeí a památek / Ladislav Kesner   .  Praha :  Grada,  2005 . 304 s.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    kat. historie FF00/100
    volný výběr10/000
  6. Marketing kulturních akcí v Děčíně [rukopis] / Jana Dyškantová   .  2013 . 73 l., [3] l. příl.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad C00/100
  7. Marketing kulturních akcí ve městě Bílina / Blanka Vlásková   .  2021 . 51 listů
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad C00/100
  8. Marketing kultury : divadlo, koncerty, publikum, veřejnost / Radim Bačuvčík   .  Zlín :  VeRBuM,  2012 . 198 s.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    FSE - KRVS - Sýkora Tomáš, Ing.00/100
  9. Marketing symfonických orchestrů : publikum a veřejnost moravských filharmonií / Radim Bačuvčík   .  Zlín :  VeRBuM,  2011 . 184 s.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    volný výběr10/000
  10. Marketingová analýza ukrajinského trhu pro firmu Glazura s.r.o. / Dmytro Kit   .  2016 . 55 listů
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad C00/100

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.