Search results

  1. Analýza marketingové komunikace firmy Vodafone CZ [rukopis] / Lenka Vlková   .  2011 . 51 l., [3] l. příl.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad C00/100
  2. Analýza marketingového mixu konkrétního podniku [rukopis] / Veronika Grosová   .  2014 . 61 l., [9] l. příl.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad C00/100
  3. Analýza marketingového mixu výrobků privátních značek společnosti Kaufland ČR, v. o. s. a jeho dopadu na vývoj prodejů těchto výrobků [rukopis] / Jakub Hladký   .  2012 . 44 l.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad C00/100
  4. Analýza podniku zabývající se prodejem reklamního textilu ; Cesta k získání nových segmentů na trhu [rukopis] / Marek Hrubý   .  2010 . 57 l.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad C00/100
  5. Analýza postojů cílové skupiny pro positioning značky / Šimon Brož   .  2022 . 53 stran
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad C00/100
  6. Brand strategy [elektronický zdroj].   .  London :  Centaur Communications
    journal
  7. Designing brand identity : an essential guide for the whole branding team / Alina Wheeler   .  Hoboken, N.J. : John Wiley & Sons, Inc., [2013]  ©2013 . x, 326 stran
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad B10/000
  8. Efektivnost využití sponzoringu v českém prostředí [rukopis] / Pavlína Hašková   .  2010 . 57 l.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad C00/100
  9. Expanze českého podniku na německý trh s laboratorním zařízením / Veronika Beránková   .  2023 . 68 listů
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad C00/100
  10. Implementace nové strategie digitálního marketingu ve vybraném podniku a její následné vyhodnocení [rukopis] / André Mašek   .  2024 . 71
    book

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.