Search results
- Analýza marketingové komunikace firmy Vodafone CZ [rukopis] / Lenka Vlková . 2011 . 51 l., [3] l. příl.
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations sklad C 0 0/1 0 0 - Analýza marketingového mixu konkrétního podniku [rukopis] / Veronika Grosová . 2014 . 61 l., [9] l. příl.
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations sklad C 0 0/1 0 0 - Analýza marketingového mixu výrobků privátních značek společnosti Kaufland ČR, v. o. s. a jeho dopadu na vývoj prodejů těchto výrobků [rukopis] / Jakub Hladký . 2012 . 44 l.
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations sklad C 0 0/1 0 0 - Analýza podniku zabývající se prodejem reklamního textilu ; Cesta k získání nových segmentů na trhu [rukopis] / Marek Hrubý . 2010 . 57 l.
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations sklad C 0 0/1 0 0 - Analýza postojů cílové skupiny pro positioning značky / Šimon Brož . 2022 . 53 stran
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations sklad C 0 0/1 0 0 - Designing brand identity : an essential guide for the whole branding team / Alina Wheeler . Hoboken, N.J. : John Wiley & Sons, Inc., [2013] ©2013 . x, 326 stran
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations sklad B 1 0/0 0 0 - Efektivnost využití sponzoringu v českém prostředí [rukopis] / Pavlína Hašková . 2010 . 57 l.
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations sklad C 0 0/1 0 0 - Expanze českého podniku na německý trh s laboratorním zařízením / Veronika Beránková . 2023 . 68 listů
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations sklad C 0 0/1 0 0 - Implementace nové strategie digitálního marketingu ve vybraném podniku a její následné vyhodnocení [rukopis] / André Mašek . 2024 . 71