Search results

  1. Absolwenci studiów doktoranckich i ich szanse na rynku pracy = Hodnocení a zkušenosti z pohledu studentů doktorského studia v Polsku / Aneta Salus   .  Neumannová, Helena.Regionální pracovní trh a jeho perspektivy.s. 42-47.
    article
  2. Hodnocení a zkušenosti z pohledu studentů doktorského studia ekonomického zaměření na TUL / Jan Öhm   .  Neumannová, Helena.Regionální pracovní trh a jeho perspektivy.s. 40-41.
    article
  3. Hodnocení a zkušenosti z pohledu studentů doktorského studia technických oborů na TUL / Daniela Lubasová   .  Neumannová, Helena.Regionální pracovní trh a jeho perspektivy.s. 36-39.
    article
  4. Koncepce a prognózy zaměstnávání absolventů vysokých škol, požadavky zaměstnavatelů / Denisa Klingerová, Jan Záruba   .  Neumannová, Helena.Regionální pracovní trh a jeho perspektivy.s. 19-21.
    article
  5. Problematika doktorského studia z pohledu profesora Technické univerzity v Liberci / Lubomír Pešík   .  Neumannová, Helena.Regionální pracovní trh a jeho perspektivy.s. 48.
    article
  6. Shrnutí výsledků projektu "Absolventi doktorského studia a jejich šance na pracovním trhu v ERN = Absolwenci studiów doktoranckích i ich szanse na rynku pracy ERN" / Helena Neumannová   .  Neumannová, Helena.Regionální pracovní trh a jeho perspektivy.s. 11-18.
    article
  7. Situace na trhu práce v Libereckém kraji / Barbora Lavická   .  Neumannová, Helena.Regionální pracovní trh a jeho perspektivy.s. 24-30.
    article
  8. Současná hospodářská situace v Euroregionu Nisa / Martin Procházka   .  Neumannová, Helena.Regionální pracovní trh a jeho perspektivy.s. 22-23.
    article
  9. Závěrečné teze vyplývající z projektu a perspektivy českého vysokoškolského vzdělávání / Helena Neumannová   .  Neumannová, Helena.Regionální pracovní trh a jeho perspektivy.s. 49-55.
    article
  10. Zkušenosti firmy HOERBIGER a možnosti uplatnění pro absolventy doktorského studia / Jitka Řičarová Chaloupková   .  Neumannová, Helena.Regionální pracovní trh a jeho perspektivy.s. 34-35.
    article

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.