Search results

  1. Education system vs. labour market challenges / Ivana Butoracová Šindleryová, Dušan Butorac   .  Spolupráce firem a vysokých škol v oblasti marketingu II.s. 11-18.
    article
  2. Oslovení zákazníka ,,studentem na brigádě" v průběhu stresového období / Zbyněk Nevyhoštěný   .  Spolupráce firem a vysokých škol v oblasti marketingu II.s. 82-85.
    article
  3. PR a komunikace vysoké školy s podnikatelským sektorem / Zuzana Švandová   .  Spolupráce firem a vysokých škol v oblasti marketingu II.s. 122-126.
    article
  4. Prepojenie podnikov so vzdelávacími inštitúciami v oblasti marketingu za predpokladu využitia rizikového kapitálu / Erika Palenčárová   .  Spolupráce firem a vysokých škol v oblasti marketingu II.s. 86-92.
    article
  5. Prodej pojišťovacích služeb v české republice se zaměřením na životní pojištění / Ivana Šafarčíková   .  Spolupráce firem a vysokých škol v oblasti marketingu II.s. 114-121.
    article
  6. Spolupráca firiem a vysokých škol v rámci klastrov / Milan Kubina, Viliam Lendel   .  Spolupráce firem a vysokých škol v oblasti marketingu II.s. 39-46.
    article
  7. Spolupráce České zemědělské univerzity v Praze s podniky agrárního sektoru / Aleš Hes, Ivana Hesová   .  Spolupráce firem a vysokých škol v oblasti marketingu II.s. 29-33.
    article
  8. Spolupráce fakulty managementu a ekonomiky UTB ve Zlíně a firem v oblasti marketingu / Pavla Staňková   .  Spolupráce firem a vysokých škol v oblasti marketingu II.s. 102-109.
    article
  9. Spolupráce institucí EU při tvorbě legislativy / Karina Mužáková   .  Spolupráce firem a vysokých škol v oblasti marketingu II.s. 67-72.
    article
  10. Spolupráce VŠ a firem v oblasti marketingu / Marta Regnerová, Daniela Šálková   .  Spolupráce firem a vysokých škol v oblasti marketingu II.s. 97-101.
    article

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.