Search results
- The customer driven company : moving from talk to action / Richard C. Whiteley . London : Century Business, 1991 . 307 s.
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations sklad D 1 0/0 0 0 - Direct marketing : / Edward Nash ; [překlad Vilém Jungmann ; ilustrace René Kašík, Jakub Marša] . Brno : Computer Press, 2003 . xxxiv, 604 s.
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations volný výběr 8 1/0 0 0 - Hodnota pro zákazníka / Radim Vlček . Praha : Management Press, 2002 . 443 s.
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations sklad D 1 0/0 0 0 volný výběr 2 0/0 0 0 - Jak úspěšně řídit prodejní tým / Ivan Bureš . Praha : Management Press, 2004 . 144 s.
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations sklad D 1 0/0 0 0 - Marketing : klíč k rozhodování, co prodávat, komu a jak / Regine Kalka, Andrea Mäßen ; [překlad Věra Vávrová] . Praha : Grada Publishing, 2003 . 110 s.
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations volný výběr 2 0/0 0 0 - Péče o zákazníky : co od nás zákazník očekává a jak dosáhnout jeho spokojenosti / Aleš Spáčil . Praha : Grada Publishing, 2003 . 116 s.
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations SP - Štyvarová Ing. 0 1/0 0 0 volný výběr 2 0/0 0 0 - Understanding consumer behavior / J. Paul Peter, Jerry C. Olson . Burr Ridge : Irwin, 1994 . 485 s.
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations sklad D 1 0/0 0 0