Search results

  1. The customer driven company : moving from talk to action / Richard C. Whiteley   .  London :  Century Business,  1991 . 307 s.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad D10/000
  2. Direct marketing : / Edward Nash ; [překlad Vilém Jungmann ; ilustrace René Kašík, Jakub Marša]   .  Brno :  Computer Press,  2003 . xxxiv, 604 s.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    volný výběr81/000
  3. Hodnota pro zákazníka / Radim Vlček   .  Praha :  Management Press,  2002 . 443 s.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad D10/000
    volný výběr20/000
  4. Jak úspěšně řídit prodejní tým / Ivan Bureš   .  Praha :  Management Press,  2004 . 144 s.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad D10/000
  5. Marketing : klíč k rozhodování, co prodávat, komu a jak / Regine Kalka, Andrea Mäßen ; [překlad Věra Vávrová]   .  Praha :  Grada Publishing,  2003 . 110 s.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    volný výběr20/000
  6. Péče o zákazníky : co od nás zákazník očekává a jak dosáhnout jeho spokojenosti / Aleš Spáčil   .  Praha :  Grada Publishing,  2003 . 116 s.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    SP - Štyvarová Ing.01/000
    volný výběr20/000
  7. Understanding consumer behavior / J. Paul Peter, Jerry C. Olson   .  Burr Ridge :  Irwin,  1994 . 485 s.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad D10/000


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.