Search results

  1. A critical evaluation of new coursebooks and classroom materials / [rukopis] Simona Černá   .  1995 . 77 listů, 11 listů příl.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad C00/100
  2. Individual learner differences and the English teacher's options / [rukopis] Jana Šmakalová   .  1998 . 65 listů
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad C00/100
  3. Integration and balance of skills [rukopis] / Hana Jettmarová   .  1995 . 93 listů
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad C00/100
  4. Materiální didaktické prostředky a výuka angličtiny / [rukopis] Marta Chvojková   .  1994 . 65 listů, příl.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad C00/100
  5. Methodological problems of teaching english [rukopis] / Jana Chloubová   .  1993 . 64 l., [2] l. příl.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad C00/100
  6. Pairwork and groupwork in the Czech ELT context / [rukopis] Lucie Srbová   .  1998 . 68 listů, příl.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad C00/100
  7. Postoje a vybrané motivační faktory působící při učení se cizím jazykům u studentů soukromé střední školy / [rukopis] Milan Daníček   .  1997 . 61 listů, příl.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad C00/100
  8. Problematika motivace a výuka angličtiny / [rukopis] Marcela Součková   .  1994 . 98 listů
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad C00/100
  9. Reálie a lingvoreálie ve výuce anglického jazyka [rukopis] / Radka Voborníková   .  1992 . 53 l., [8] l. příl.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad C00/100
  10. Rozvíjení výslovnosti v hodinách anglického jazyka / [rukopis] Martin Lukaščík   .  1998 . 108 listů
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad C00/100

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.