Search results

  1. Čo robíme pre zabezpečenie vzdelávania v oblasti ekotoxikológie a hodnotenia environmentálnych rizík / Agáta Fargašová   .  Vodárenská biologie 2009.s. 179-181.
    article
  2. Dva různé světy / Lucie Kolářová   .  Vzdělání na dosah.s. 53-55.
    article
  3. Etnická identita rómskeho dieťaťa v detskom domove a kultúrny pluralizmus / Vladimir Rafael   .  Nové smery rozvoja a perspektívy rómskej národnosti v pluralitnej spoločnosti II.Nové smery rozvoja [a] perspektívy rómskej národnosti v pluralitnej spoločnosti II.s. 82-86.
    article
  4. I slovo je čin / Zdeněk Beneš   .  Živé hodnoty Masarykova Československa.s. 216 - 218.
    article
  5. Koncepce meziuniverzitního grantového projektu ČZU a VŠE v Praze se zahraničními partnery pro oblast teorie vyučování / Pavel Krpálek   .  Využívání aktivizujících metod ve výuce ekonomických předmětů.s. 34-40.
    article
  6. The linear regression model of education expenditure in the EU / Jana Borůvková, Bohumil Minařík   .  Applications of mathematics and statistics in economy Applications of Mathematics and Statistics in Economy.s. 55-70.
    article
  7. Nahradí e-learning klasickou výuku? / Čeněk Celer   .  Sborník příspěvků z konference Finance a management v teorii a praxi.s. 58-64.
    article
  8. Nahradí e-learning klasickou výuku? / Čeněk Celer   .  Sborník příspěvků z konference Finance a management v teorii a praxi.s. 58-64.
    article
  9. New trends in geographical education in the Czech Republic as an intellectual challenge / Hana Kühnlová   .  Roč. 35, č. 1 (2000), s. 77-87.Acta Universitatis Carolinae.
    article
  10. Nové trendy v cvičnej firme / Ludmila Velichová   .  Využívání aktivizujících metod ve výuce ekonomických předmětů.s. 107-113.
    article

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.