Search results
- Analýza činností call centra a návrhy na jejich zefektivnění [rukopis] / Iva Polívková . 2010 . 60 l., [8] l. příl.
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations sklad C 0 0/1 0 0 - Analýza přímého bankovnictví : [rukopis] Vladimír Maděra . 2005 . 72 s., 2 s. příl.
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations sklad C 0 0/1 0 0 - IP Telefonie a zabezpečení kvality služeb (QoS) / [rukopis] Marek Slavíček . 2006 . 43 l., [7] l. příl.
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations sklad C 0 0/1 0 0 - Moderní přístup k bankovnímu účtu : [rukopis] Michaela Skrbková . 2006 . 60 l.
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations sklad C 0 0/1 0 0 - Současný stav a tendence vývoje přímého bankovnictví v ČR = [rukopis] : Present state and tends of direct banking progress in the Czech Republic / Jaroslav Kozel . 2007 . 51 l.
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations sklad C 0 0/1 0 0 - Telemarketing jako efektivní nástroj komunikace ve vztahu k spotřebiteli [rukopis] = Telemarketing as effective device of communication in relation to user (consumer) / Helena Zusková . 2009 . 52 l., [2] l. příl.
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations sklad C 0 0/1 0 0 - Využití vyspělých informačních technologií, nové trendy v bankovnictví : [rukopis] Aleš Klicnar . 2006 . 58 l.
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations sklad C 0 0/1 0 0