Search results

  1. Budování společenské odpovědnosti podniků / Miroslava Kostková   .  Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa (Katovice, Polsko.Vliv malých a středních podniků na sociálně-ekonomické prostředí regionu.s. 87-96.
    article
  2. Legitimní a zasloužená reputace firmy / Iva Dušková, Jana Soukupová   .  Vysoká škola ekonomická v Praze.Nová teorie ekonomiky a managementu organizací.s. 235-242.
    article
  3. Proč být společensky odpovědnou firmou? / Vilém Kunz   .  Vysoká škola ekonomická v Praze.Nová teorie ekonomiky a managementu organizací.s. 811-820.
    article
  4. Společenská zodpovědnost firem (Corporate social responsibility) jako důležitý rys nové ekonomiky / Petr Boukal, Hana Vávrová   .  Vysoká škola ekonomická v Praze.Nová teorie ekonomiky a managementu organizací.s. 133-140.
    article
  5. Zákaznické preference ochrany životního prostředí = Customer preference of environmental protection / Michal Kuběnka   .  Studia oecologica.Roč. 4, č. 1 (2010), s. 93-100.
    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.