Search results
- Geomarketing : methods and strategies in spatial marketing / edited by Gérard Cliquet . London : ISTE, 2006 . 327 s.
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations MG - Jánská Mgr. 0 0/1 0 0 - Homo spotřebitel / Vladimír Bárta, Hilda Bártová . Praha : Oeconomica, 2009 . 206 s.
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations volný výběr 0 0/0 1 0 - Mezinárodní marketing / Hana Machková a kolektiv . Praha : Vysoká škola ekonomická, Fakulta mezinárodních vztahů, 1998 . 192 s.
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations sklad F 1 0/0 0 0 - Segmentujeme spotřební trhy / Jan Koudelka . [Praha] : Professional Publishing, 2005 . 145 s.
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations volný výběr 1 0/0 0 0 - Strategie modrého oceánu : umění vytvořit si svrchovaný tržní prostor a vyřadit tak konkurenty ze hry / W. Chan Kim, Renée Mauborgne ; z anglického originálu Blue ocean stategy ... přeložili Irena Grusová a Petr Somogyi . Praha : Management Press, 2015 . 283 stran
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations volný výběr 1 0/0 0 0