Search results

  1. Geomarketing : methods and strategies in spatial marketing / edited by Gérard Cliquet   .  London :  ISTE,  2006 . 327 s.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    MG - Jánská Mgr.00/100
  2. Homo spotřebitel / Vladimír Bárta, Hilda Bártová   .  Praha :  Oeconomica,  2009 . 206 s.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    volný výběr00/010
  3. Mezinárodní marketing / Hana Machková a kolektiv   .  Praha :  Vysoká škola ekonomická, Fakulta mezinárodních vztahů,  1998 . 192 s.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad F10/000
  4. Segmentujeme spotřební trhy / Jan Koudelka   .  [Praha] :  Professional Publishing,  2005 . 145 s.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    volný výběr10/000
  5. Strategie modrého oceánu : umění vytvořit si svrchovaný tržní prostor a vyřadit tak konkurenty ze hry / W. Chan Kim, Renée Mauborgne ; z anglického originálu Blue ocean stategy ... přeložili Irena Grusová a Petr Somogyi   .  Praha : Management Press, 2015 . 283 stran
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    volný výběr10/000


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.