Search results
- 99 tipů pro úspěšnější reklamu / Monika Monzel ; [překlad Gabriela Thöndlová] . Praha : Grada Publishing, 2009 . 198 s.
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations volný výběr 2 1/0 0 0 - Emoce v marketingu : jak oslovit srdce zákazníka / Jitka Vysekalová a kolektiv . Praha : Grada, 2014 . 289 s.
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations volný výběr 1 0/0 0 0 - Jak zákazník vnímá značku : nahlédněte s pomocí neurovědy do hlav spotřebitelů / Erik du Plessis ; [překlad Jiří Fadrný] . Brno : Computer Press, 2011 . 256 s.
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations volný výběr 1 0/0 0 0 - Psychologie reklamy / Jitka Vysekalová, Růžena Komárková . Praha : Grada, 2001 . 221 s.
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations sklad D 1 0/0 0 0 volný výběr 1 0/0 0 0 - Psychologie reklamy / Jitka Vysekalová a kolektiv . Praha : Grada, 2012 . 294 s.
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations volný výběr 2 1/0 0 0 - Psychologie reklamy / Jitka Vysekalová, Růžena Komárková . Praha : Grada, 2002 . 264 s.
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations kat. politologie a filozofie FF 0 0/1 0 0 volný výběr 1 0/0 0 0 - Psychologie reklamy / Jitka Vysekalová a kolektiv . Praha : Grada Publishing, 2023 . 360 stran
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations volný výběr 1 0/0 0 0 - Psychologie reklamy : nové trendy a poznatky / Jitka Vysekalová a kolektiv . Praha : Grada, 2007 . 294 s.
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations volný výběr 1 1/0 0 0