Search results

  1. 99 tipů pro úspěšnější reklamu / Monika Monzel ; [překlad Gabriela Thöndlová]   .  Praha :  Grada Publishing,  2009 . 198 s.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    volný výběr21/000
  2. Emoce v marketingu : jak oslovit srdce zákazníka / Jitka Vysekalová a kolektiv   .  Praha :  Grada,  2014 . 289 s.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    volný výběr10/000
  3. Jak zákazník vnímá značku : nahlédněte s pomocí neurovědy do hlav spotřebitelů / Erik du Plessis ; [překlad Jiří Fadrný]   .  Brno :  Computer Press,  2011 . 256 s.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    volný výběr10/000
  4. Psychologie reklamy / Jitka Vysekalová, Růžena Komárková   .  Praha :  Grada,  2001 . 221 s.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad D10/000
    volný výběr10/000
  5. Psychologie reklamy / Jitka Vysekalová a kolektiv   .  Praha :  Grada,  2012 . 294 s.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    volný výběr21/000
  6. Psychologie reklamy / Jitka Vysekalová, Růžena Komárková   .  Praha :  Grada,  2002 . 264 s.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    kat. politologie a filozofie FF00/100
    volný výběr10/000
  7. Psychologie reklamy / Jitka Vysekalová a kolektiv   .  Praha : Grada Publishing, 2023 . 360 stran
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    volný výběr10/000
  8. Psychologie reklamy : nové trendy a poznatky / Jitka Vysekalová a kolektiv   .  Praha :  Grada,  2007 . 294 s.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    volný výběr11/000


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.