Search results

  1. Analýza faktorů ovlivňujících podnikání v oblasti MSP / Jarmila Šebestová   .  Vysoká škola ekonomická v Praze.Nová teorie ekonomiky a managementu organizací.s. 1471-1481.
    article
  2. Anketa zpracovaná u zemědělských podnikatelů z antropogenně postižené oblasti = The research made by farmers in the anthropogenically changed area / Jaroslava Vráblíková, Ludmila Holadová, Martin Neruda, Petr Vráblík   .  Studia oecologica.Roč. 1, č. 2 (2007), s. 131-139.
    article
  3. Business rules přístup jako konkurenční výhoda organizace / Vladimíra Zádová   .  Technická univerzita v Liberci.s. 199-204.Liberecké informatické fórum 2006.
    article
  4. Ekologická politika na podnikové úrovni / Květoslava Remtová   .  Roč. 5, č. 3 (1997), s. 217-225.Acta oeconomica Pragensia.
    article
  5. Ekologiczne uwarunkowania rozwoju przedsiębiorczości / Andrzej Kubasik   .  Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa (Katovice, Polsko.Vliv malých a středních podniků na sociálně-ekonomické prostředí regionu.s. 245-252.
    article
  6. Ekologie a podnikání / Nina Hanušová, Roman Chmelík, Michaela Schwarzová, Blanka Sokolová   .  Právo, ekonomika, management 2009.s. 42-63.
    article
  7. Ekonomická funkce rodiny a drobné podnikání / Pavel Jedlička   .  Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa (Katovice, Polsko.Vliv malých a středních podniků na sociálně-ekonomické prostředí regionu.s. 82-86.
    article
  8. Finanční a nefinanční ukazatele hodnocení inovací / Jiří Dvořák   .  Vysoká škola ekonomická v Praze.Nová teorie ekonomiky a managementu organizací.s. 263-272.
    article
  9. Inovační strategické aliance - podnikatelské ekosystémy / Zbyněk Pitra   .  Vysoká škola ekonomická v Praze.Nová teorie ekonomiky a managementu organizací.s. 1203-1212.
    article
  10. Komplexné inovácie, investície a globálne podnikanie / Marek Jemala   .  Vysoká škola ekonomická v Praze.Nová teorie ekonomiky a managementu organizací.s. 545-552.
    article

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.