Search results

  1. Advanced introduction to consumer behavior analysis / Gordon Foxall   .  Cheltenham : Edward Elgar Publishing, 2017 . xi, 139 stran
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    PE - Slavík dr.00/100
  2. Business research methods / Donald R. Cooper, C. William Emory   .  Chicago :  Irwin,  1995 . 681 s.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad D10/000
  3. Chování spotřebitele a výzkum trhu / Hilda Bártová, Vladimír Bárta, Jan Koudelka   .  Praha :  Oeconomica,  2002 . 209 s.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad D50/000
  4. Inovativní marketing : jak kreativním myšlením vítězit u zákazníků / Philip Kotler & Fernando Trias de Bes ; [překlad Hana Machková, Jiří Adamík, Josef Malý]   .  Praha :  Grada Publishing,  2005 . 199 s.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    volný výběr31/000
  5. Konzument : obrazy spotřebitele v reklamě, kritice konzumu a ochraně spotřebitele 1945-1989 / Nepomuk Gasteiger ; [z německého originálu ... přeložil Milan Váňa]   .  Praha :  Academia,  2015 . 233 s.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    volný výběr10/000
  6. Kvalita služeb sportovních zařízení a možnosti jejího hodnocení / Jan Šíma   .  Praha : Univerzita Karlova v Praze, nakladatelství Karolinum, 2016 . 113 stran
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    volný výběr10/000
  7. Marketing : klíč k rozhodování, co prodávat, komu a jak / Regine Kalka, Andrea Mäßen ; [překlad Věra Vávrová]   .  Praha :  Grada Publishing,  2003 . 110 s.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    volný výběr20/000
  8. Marketing měst a obcí / Lidmila Janečková, Miroslava Vaštíková   .  Praha :  Grada,  1999 . 178 s.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    volný výběr11/000
  9. Marketing metrics : the manager's guide to measuring marketing performance / Neil T. Bendle, Paul W. Farris, Phillip E. Pfeifer, David J. Reibstein   .  [Boston] : Pearson, [2021]  ©2021 . xix, 491 stran
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    volný výběr10/000
  10. Marketing podle cílových skupin : [jak žijeme, co kupujeme, čím se řídíme] / Jochen Kalka, Florian Allgayer ; [překlad Barbora Nosková]   .  Brno :  Computer Press,  2007 . vii, 270 s.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    volný výběr11/000

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.