Search results

  1. Jak sestavit marketingový plán / John Westwood   .  Praha :  Grada,  1999 . 117 s.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    volný výběr10/000
  2. Marketingový audit a kontrola / Jana Lyková   .  Praha :  Grada,  2000 . 117 s.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    volný výběr10/000
  3. Sestavte dobrý marketingový plán : jak správně stanovit strategii, efektivně plánovat a dosahovat marketingových cílů / John Westwood ; překlad: Tomáš Piňos   .  V Brně : Lingea s.r.o., 2020 . 174 stran
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    volný výběr10/000
  4. Škola marketingu : ilustr. průvodce pro manažery / Peter Morris, Malcolm H. B. McDonald ; z angl. přel. Hana Parkánová ; odb. revize překladu Jana Kropáčková ; graf. upravil Milan Albich   .  Praha :  J. Kanzelsberger,  1992 . 103 s.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad E40/000


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.