Search results

  1. Analýza řízení vztahů se zákazníky ve společnosti ČEZ Zákaznické služby s.r.o. [rukopis] / Tereza Urbanová   .  2014 . 98 l., [5] l. příl.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad C00/100
  2. Hodnocení finanční a nefinanční návratnosti investice do nového systému obsluhy pokladen ve vybraných pobočkách obchodního řetězce / Ladislav Urban   .  2020 . 74 stran
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad C00/100
  3. Obsahová strategie obchodu MaJa Petshop / Jitka Chejnová   .  2022 . 72 stran
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad C00/100
  4. Prodejnost vybraných produktů firmy Husky CZ s.r.o. / Linda Hauznerová   .  2020 . 61 stran
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad C00/100
  5. Řízení vztahů se zákazníky firmy Lindström, s. r. o. / Magdalena Kemrová   .  2016 . 56 listů
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad C00/100
  6. Řízení vztahů se zákazníky u dealera vozů Škoda / Michaela Košťálová   .  2016 . 65 listů
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad C10/000
  7. Životní cyklus mlékovarů ALB forming, s.r.o., Telnice : [rukopis] Dita Bláhová   .  1998 . 44 s., 6 s. příl.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad C00/100


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.