Search results

  1. Marketing kultury : divadlo, koncerty, publikum, veřejnost / Radim Bačuvčík   .  Zlín :  VeRBuM,  2012 . 198 s.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    FSE - KRVS - Sýkora Tomáš, Ing.00/100
  2. Marketing symfonických orchestrů : publikum a veřejnost moravských filharmonií / Radim Bačuvčík   .  Zlín :  VeRBuM,  2011 . 184 s.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    volný výběr10/000
  3. Nadčasový produkt : jak vytvořit a propagovat dílo trvalé hodnoty / Ryan Holiday ; překlad: Jana Zajícová   .  Praha : Audiolibrix, 2021 . 226 stran
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    FUD - KDTU - Adéla Machová MgA., Ph.D.00/100
    volný výběr10/000
  4. RE:Publikum : možnosti spolupráce s publikem ve 21. století / [autorka úvodní studie Magdaléna Lišková ; sestavily Zina Gavrylyuk ... et al.]   .  Praha :  Institut umění - Divadelní ústav,  2013 . 46 s.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    volný výběr10/000
  5. Teorie a praxe kulturních průmyslů / Miroslav Zelinský a kol.   .  [Bratislava] : Paneurópska vysoká škola, 2012 . 248 stran
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    volný výběr10/000


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.