Search results
- Marketing podniku : marketingové aktivity a tvorba marketingové strategie podniku / Jan Tomek . Praha : Aleko, 1990 . 115 s.
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations sklad E 1 0/0 0 0 kat. politologie a filozofie FF 0 0/2 0 0 - Marketingová strategie podniku / Jan Tomek . Praha : Management Press, 1992 . 179 s.
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations sklad D 2 0/0 0 0 - Moderní řízení nákupu podniku / Jan Tomek, Jiří Hofman . Praha : Management Press, 1999 . 276 s.
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations volný výběr 1 0/0 0 0 - Nákupní marketing / Gustav Tomek, Jan Tomek . Praha : Grada, 1996 . 173 s.
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations sklad E 2 0/0 0 0 volný výběr 1 0/0 0 0 - Regio 2001 : sborník vědecké konference s mezinárodní účastí : podniky, regiony, euroregiony před vstupem České republiky do Evropské unie : Cheb, Česká republika 5. a 6. září 2001. 2. díl / ed. Jan Tomek, Jiří Ježek, Václav Friedrich . Plzeň : Západočeská univerzita, 2001 . 133 s.
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations volný výběr 1 0/0 0 0 - Zásady tvorby marketingové strategie / Jan Tomek . Praha : Institut řízení, 1991 . 69 s.
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations sklad E 6 0/0 0 0