Search results

  1. Marketing podniku : marketingové aktivity a tvorba marketingové strategie podniku / Jan Tomek   .  Praha :  Aleko,  1990 . 115 s.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad E10/000
    kat. politologie a filozofie FF00/200
  2. Marketingová strategie podniku / Jan Tomek   .  Praha :  Management Press,  1992 . 179 s.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad D20/000
  3. Moderní řízení nákupu podniku / Jan Tomek, Jiří Hofman   .  Praha :  Management Press,  1999 . 276 s.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    volný výběr10/000
  4. Nákupní marketing / Gustav Tomek, Jan Tomek   .  Praha :  Grada,  1996 . 173 s.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad E20/000
    volný výběr10/000
  5. Regio 2001 : sborník vědecké konference s mezinárodní účastí : podniky, regiony, euroregiony před vstupem České republiky do Evropské unie : Cheb, Česká republika 5. a 6. září 2001. 2. díl / ed. Jan Tomek, Jiří Ježek, Václav Friedrich   .  Plzeň :  Západočeská univerzita,  2001 . 133 s.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    volný výběr10/000
  6. Zásady tvorby marketingové strategie / Jan Tomek   .  Praha :  Institut řízení,  1991 . 69 s.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad E60/000


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.