Search results

  1. Evropské marketingové prostředí / Miroslav Foret, Oldřich Šašinka, Petr Procházka   .  Praha :  Computer Press,  1999 . ix, 100 s.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    kat. politologie a filozofie FF00/100
    volný výběr10/000
  2. Marketing : základy a postupy / Miroslav Foret, Petr Procházka, Josef Vaculík, Kateřina Kopřivová, Nikola Foret   .  Praha :  Computer Press,  2001 . 162 s.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    volný výběr50/000
  3. Mezinárodní bankovnictví / Petr Procházka   .  Praha :  Bankovní institut,  1996 . 297 s.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad D40/000
  4. Vliv mezinárodních měnových institucí na ekonomickou reformu v ČSFR / Petr Procházka   .  Praha :  Aleko,  1991 . 147 s.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad E10/000


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.