Search results
- Evropské marketingové prostředí / Miroslav Foret, Oldřich Šašinka, Petr Procházka . Praha : Computer Press, 1999 . ix, 100 s.
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations kat. politologie a filozofie FF 0 0/1 0 0 volný výběr 1 0/0 0 0 - Marketing : základy a postupy / Miroslav Foret, Petr Procházka, Josef Vaculík, Kateřina Kopřivová, Nikola Foret . Praha : Computer Press, 2001 . 162 s.
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations volný výběr 5 0/0 0 0 - Mezinárodní bankovnictví / Petr Procházka . Praha : Bankovní institut, 1996 . 297 s.
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations sklad D 4 0/0 0 0 - Vliv mezinárodních měnových institucí na ekonomickou reformu v ČSFR / Petr Procházka . Praha : Aleko, 1991 . 147 s.
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations sklad E 1 0/0 0 0