Search results

  1. Divadlo, filharmonie a studenti [elektronický zdroj] : mladí lidé jako cílová skupina marketingu kulturních institucí / Radim Bačuvčík   .  Zlín :  VeRBuM,  2008 . 1 CD-ROM
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad A10/000
  2. Jak posloucháme hudbu? : vztah obyvatel České republiky k hudbě a jejímu poslechu 2009 / Radim Bačuvčík   .  Zlín :  VeRBuM,  2010 . 140 s.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    volný výběr10/000
  3. Marketing kultury : divadlo, koncerty, publikum, veřejnost / Radim Bačuvčík   .  Zlín :  VeRBuM,  2012 . 198 s.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    FSE - KRVS - Sýkora Tomáš, Ing.00/100
  4. Marketing symfonických orchestrů : publikum a veřejnost moravských filharmonií / Radim Bačuvčík   .  Zlín :  VeRBuM,  2011 . 184 s.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    volný výběr10/000
  5. Nákupní chování obyvatel České republiky na trzích kulturních produktů 2008 [elektronický zdroj] / Radim Bačuvčík   .  Zlín :  VeRBuM,  2009 . 1 CD-ROM
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad A10/000
  6. Sociální marketing / Radim Bačuvčík, Lenka Harantová   .  Zlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2016 . 254 stran
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    volný výběr10/000
  7. Tradiční a nové v marketingové komunikaci / Radim Bačuvčík a kol.   .  Zlín :  VeRBuM,  2011 . 218 s.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    volný výběr10/000


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.