Search results

  1. Designpro : český průmyslový design 1990-2010 : vize, projekty, výrobky / Jana Pauly, Jiří Hulák ; [překlad Jazyková agentura Anny Zázvorková [sic], Kateřina Petrošová]   .  [Roztoky u Prahy] :  Signum,  2010 . 334 s.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    volný výběr10/000
  2. Geografie města Ústí nad Labem [rukopis] / Jiřina Podaná   .  2009 . 57 l., [2] l. obr. příl.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad C00/100
  3. Josef Honys (dílo) / Pavlína Nešporová   .  2015 . 44 listů
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad C00/100
  4. Náměty pro rozvoj města Chomutova [rukopis] / Jitka Suková   .  2007 . 60 l., 10 l. příl.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad C00/100
  5. Návrh programu rozvoje města Štětí [rukopis] / Jana Maláková   .  2012 . 53 l., [5] l. příl.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad C00/100
  6. Proč přemýšlet o budoucnosti? / Martina Johnová   .  2015 . 121 listů
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad C00/100
  7. Síla lidskosti, Dalajlama a jeho vize pro náš svět   .  Grada Publishing  2015 . 232
    Síla lidskosti, Dalajlama a jeho vize pro náš svět
  8. Strategická vize podniku - předpoklad ke zvýšení výkonnosti [rukopis] / Jiří Liška   .  2011 . 51 l., [11] l. příl.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad C00/100
  9. Strategie rozvoje střední školy [rukopis] = The strategy of secondary school development / Tomáš Kučera   .  2010 . 64 l., 33 l. příl.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad C00/100
  10. Tvorba strategických záměrů rozvoje střední školy [rukopis] = Creation of strategic development of a secondary school / Olga Sosová   .  2011 . 125 l. [19] l. příl.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad C00/100

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.