Search results

  1. 99 tipů pro úspěšnější reklamu / Monika Monzel ; [překlad Gabriela Thöndlová]   .  Praha :  Grada Publishing,  2009 . 198 s.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    volný výběr21/000
  2. Advertising in America : the first 200 years / Charles Goodrum and Helen Dalrymple   .  New York :  Abrams,  1990 . 288 s.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad D10/000
  3. Advertising outdoors : watch this space! / David Bernstein   .  London :  Phaidon Press,  1997 . 240 s.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad D10/000
  4. Alchymie : kouzlo značky a podivuhodná věda úspěchu marketingových nápadů, které nedávají smysl / Rory Sutherland ; překlad Lenka Lichtenberg   .  V Brně : Jan Melvil Publishing, 2021 . 400 stran
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    volný výběr10/000
  5. Ambientní média v reklamě : význam designu při tvorbě ambientních médií / Tomáš Šula   .  Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací, 2017 . 137 stran
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    volný výběr10/000
  6. Analiz sostojanija reklamnogo dela v Čechii i Rossii / [rukopis] Petra Honnerová   .  2003 . 61 l., 12 l. příl.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad C00/100
  7. Analýza ekonomických ukazatelů a zhodnocení efektivnosti užití reklamy v masmédiích [rukopis] = Analysis of economic indicators and effectiveness of advertising in mass media / Marek Hačecký   .  2008 . 59 l.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad C00/100
  8. Analýza forem internetového marketingu a jejich efektivita v rámci českého trhu [rukopis] / Miroslav Tichota   .  2011 . 83 l., [4] l. příl.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad C00/100
  9. Analýza komunikačního mixu ve vybrané firmě [rukopis] = Analysis of communication mix in chosen company / Renata Janská   .  2010 . 55 l., [2] l. příl.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad C00/100
  10. Analýza marketingové komunikace firmy Vodafone CZ [rukopis] / Lenka Vlková   .  2011 . 51 l., [3] l. příl.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad C00/100

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.