Search results

  1. Česká reklama : od pana Vajíčka po falešné soby / Jaroslav Krupka   .  Brno :  BizBooks,  2012 . 264 s.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    kat. bohemistiky PF00/100
    volný výběr30/000
  2. Dějiny reklamy / Stéphane Pincas a Marc Loiseau ; předmluva Maurice Lévy ; [z angličtiny přeložil Pavel Brožek]   .  V Praze : Köln :  Slovart ; Taschen,  2009 . 336 s.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    volný výběr10/000
  3. Komparace ruské a české reklamy [rukopis] / Taťána Gnatyková   .  2015 . 50 l.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad C00/100
  4. Komunikační funkce a výpovědní formy reklamních sdělení / Jozefína Eichlerová   .  2015 . 88 listů
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad C00/100
  5. Mid-century ads. [Vol. I], The Fifties / edited by Jim Heimann ; introduction by Steven Heller   .  Köln :  Taschen,  2012 . 316 s.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    volný výběr10/000
  6. Mid-century ads. [Vol. II], The Sixties / edited by Jim Heimann ; introduction by Steven Heller   .  Köln :  Taschen,  2012 . s. 341-717
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    volný výběr10/000
  7. Proměny československé reklamy 1918-1989 / Kateřina Hlouchová   .  Brno : Václav Klemm - Vydavatelství a nakladatelství, 2015 . 182 stran
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    kat. historie FF00/100
    volný výběr10/000
  8. Propagace v ruských a českých médiích, její historie, funkce, typy reklamy a jejich porovnání / Vladimíra Kokalevská   .  2016 . 37 listů
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad C00/100
  9. Propagace v ruských a českých médiích, její historie, funkce, typy reklamy a jejich porovnání [rukopis] / Julia Kovaleva   .  2013 . 51 l.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad C00/100
  10. Reklama : teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie / Pavel Horňák   .  Zlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2018 . 398 stran
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    volný výběr10/000

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.