Search results

  1. Internetová reklama jako průnik klasické reklamy a přímého marketingu [rukopis] = The internet advertisement as an intersection of a classical advertisement and direct marketing / Kateřina Gruntová   .  2010 . 75 l., [9] l. příl.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad C00/100
  2. Reklama : jak dělat reklamu / Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš   .  Praha : Grada, 2018 . 232 stran
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    volný výběr10/000
  3. Reklama : jak dělat reklamu / Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš   .  Praha :  Grada,  2010 . 208 s.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    volný výběr10/000
  4. Zprostředkování reklamních strategií žákům a studentům v hodinách výtvarné výchovy [rukopis] / Jana Petrusová   .  2013 . 84 l.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad C00/100


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.