Number of the records: 1  

Motivace u poruch příjmu potravy sportujících žen

  1. Title statementMotivace u poruch příjmu potravy sportujících žen / Jana Henišová
    Personal name Henišová, Jana, (dissertant)
    Phys.des.59 listů
    NoteVedoucí práce Ladislav Pyšný. Oponent Jitka Vaněčková
    AbstractCílem diplomové práce na téma Motivace u poruch příjmu potravy sportujících žen je zjistit, zda byl sport a sportovní výkon bezpodmínečným spouštěčem pro poruchy příjmu potravy sportujících žen. Diplomová práce se dělí na dvě části, a to na teoretickou část a praktickou část. Teoretická část se zaměřuje na stravu a její jednotlivé složky a vhodné poměry. Další část se věnuje poruchám příjmu potravy a její historii a zdravotní důsledky.
    The aim of the following diploma thesis: The Motivation of Eating Disorder of Sportswomen, is to identify if sport, and sport performance is unconditional starter for eating disorder of sportswomen. The diploma thesis contains two parts. The theoretical one and practical one. The theoretical part focuses on food, its components and appropriate proportions. The next part deals with eating disorder, its history and medical consequences.
    Another responsib. Pyšný, Ladislav, 1959- (thesis advisor)
    Vaněčková, Jitka (opponent)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra tělesné výchovy (degree grantor)
    Subj. Headings sportovní výkony * poruchy příjmu potravy * sportovní výživa
    Subj. Headings anorexie * bulimie * výživa * eating disorders * anorexia * bulimia * nutrition * sport performance
    Form, Genre diplomové práce
    Conspect796 - Sport. Hry. Tělesná cvičení
    UDC796.015.8 * 616.89-008.441.42 * 616.3-008 * 613.2:796 * (043)378.2
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00187450
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 135223300713522sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.