Number of the records: 1  

Sborník Vysoké školy pedagogické v Olomouci

  1. Title statementSborník Vysoké školy pedagogické v Olomouci : Jazyk a lit. 6. [sv
    Main entry-corp. Vysoká škola pedagogická v Olomouci Vysoká škola pedagogická v Olomouci (author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPraha : SPN, 1959
    Phys.des.205, [1] s. ; 8°
    Edition Sborníky vysokých škol
    NoteRus., něm., franc. a angl. souhrn. Souběž. rus., angl a něm. red. pozn. 600 výt. Přehledy lit. Odkazy na lit. Pozn
    AbstractObsah: J. Daňhelka: K vazbě naučiti sě čso v staré češtině; E. Lotko: K otázce slovnědruhové platnosti výrazu ani; J. Damborský: K tzv. "příčestí minulému činnému" v polštině; R. Zimek: O sponě zhlediskasémantickéhoasyntaktického; K. Zemen: Zur Entstehung der foroyischen (färoischen) Schrift- und Literatursprache; L. Cejp: Čtyři rysy básně Alexander Boemicalis; J. Dvořák: Šaldův vztah k literatuře národníhoobrození. II.;J.Korzenny:Polské drama v Čechách v období Prozatímního divadla; O. Králík: VI F 17; J. Opelík: Ke genezi Řezáčova "Rozhraní"; J. Skalička: K Rubšovým parodiím; H. Jechová: Helénské prvky v polském romantismu aneoromantismu(SłowackiaWyspiański; A. Václavík: O uměleckých zvláštnostech črt Michaila Prišvina "Severní les"; L. Václavek: Zur Frage des "Weltbürgertums" bei L. Feuchtwanger; A. Zatloukal: Charaktery a struktura Balzacových románů;B. Téma:Kotázcevlivu nářečí na spisovný jazyk polských studentů na Těšínsku; J. Hořínek: Polská práce o struktuře francouzštiny
    ve srovnání s polštinou; I. Rochowanská: Wolfgang Ratke a Jan Ámos Komenský, jejich metody vyučováníjazykům
    Subj. Headings česká literatura * kontrastivní lingvistika * literární věda
    Form, Genre sborníky
    Conspect82 - Literatura. Literární život
    UDC821.162.3 * 81-114 * 82.0 * (082)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBooks
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    P-F 37053149002502sklad Bnedost.
    P-A 233233149623323sklad DDate due 31 days

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.