Number of the records: 1  

Aktivita na sociálních sítích hotelu Almond v Teplicích

  1. Title statementAktivita na sociálních sítích hotelu Almond v Teplicích / Adéla Horálková
    Personal name Horálková, Adéla, (dissertant)
    Phys.des.80 listů : grafy, schémata
    NoteVedoucí práce Marta Žambochová. Oponent Marek Vokoun
    AbstractSociální sítě jsou v oblasti cestovního ruchu zvláště důležité. Hlavním cílem sociálních sítí v hotelovém průmyslu je zvýšit počet rezervací a tím získat větší zájem hostů. Klienti se stále častěji obracejí na sociální sítě jako na prostředek pro získávání informací a pro interakci s podniky. Hotel Almond v Teplicích naplno nevyužívá sociální sítě, tím pádem přichází o možné (potenciální) klienty, kteří by se o něm ze sociálních sítí mohli dozvědět, a přichází o možnost přesvědčit je tímto způsobem o výhodách takové rezervace pokoje. Cílem práce bylo doporučení úprav správy stávajících sociálních sítí na základě rešerše literatury a podle výsledků vlastní analýzy. Před uskutečněním kvantitativního výzkumu byla provedena příprava formou hloubkového rozhovoru s majitelem hotelu. Na základě přípravy a na základě odborných studií byl vytvořen dotazník. Dotazník byl rozesílán online formou stávajícím a potenciálním zákazníkům hotelu, kteří vlastní účet na sociálních sítích. V dotazníku byly použity především škálové otázky. Po sběru dat z dotazníku a s využitím částečných znalostí a informací z prvotního šetření byl proveden dodatečný hloubkový rozhovor s majitelem hotelu. S ohledem na získaný typ dat a stanovený cíl byla použita shluková analýza pro nalezení ideálního shluku zákazníků, dále byl využit neparametrický test Mann-Whitney pro srovnání několika závislých, ale i nezávislých výběrů, čímž byla vyšetřena důležitost jednotlivých faktorů v rámci skupin zákazníků různých typů.Výsledky nastínily soubor doporučení, ve kterém jsou efektivní výstupy, které ukazují, jakým směrem má hotel svoje marketingové aktivity na sociálních sítích vést, na jaké zákazníky cílit, a tím dosáhl navýšení počtu rezervací. Díky implementaci doporučených úprav může tento hotel dosáhnout zvýšení svého zastoupení v cestovním ruchu, což je v současnosti oblast, ve které zaostává.
    Social networks are particularly important in the tourism industry. The main goal of social networking in the hotel industry is to increase the number of bookings and thus gain more interest from guests. Increasingly, clients are turning to social networks to get information and to interact with businesses. Hotel Almond in Teplice does not make full use of social networks, hence the possible (potential) clients who could learn about it from social networks and loses the opportunity to convince them of the benefits of booking a room in this way. The aim of this paper was to recommend modifications to the management of existing social networks based on a literature search and the results of our own analysis. Prior to conducting the quantitative research, preparation in the form of an in-depth interview with the hotel owner was carried out. Based on the preparation and based on the professional studies, a questionnaire was developed. The questionnaire was distributed online to existing and potential customers of the hotel who have a social media account. The questionnaire mainly used scaled questions. After collecting data from the questionnaire and using partial knowledge and information from the initial survey, an additional in-depth interview was conducted with the hotel owner. Considering the type of data obtained and the stated objective, cluster analysis was used to find the ideal cluster of customers, and the non-parametric Mann-Whitney test was used to compare several dependent as well as independent samples to investigate the importance of individual factors within groups of customers of different types. The results outlined a set of recommendations, in which effective outputs are provided to show in which direction the hotel should conduct its social media marketing activities, which customers to target, and thus achieve an increase in bookings. By implementing the recommended adjustments, the hotel can achieve an increase in its presence in the tourism industry, an area in which it is currently lagging.
    Another responsib. Žambochová, Marta (thesis advisor)
    Vokoun, Marek (opponent)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (degree grantor)
    Subj. Headings marketing cestovního ruchu
    Subj. Headings sociální sítě * cestovní ruch * hotel Almond * marketingové aktivity na sociálních sítích * segmentace * social networks * tourism * hotel Almond * social media marketing activities * segmentation
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect338.3/.4 - Hospodářská a výrobní odvětví
    UDC338.487:658.8 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00191375
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 151313300715131sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.