Number of the records: 1  

Cenzura

  1. Title statementCenzura / Kateřina Novotná
    Personal name Novotná, Kateřina, (dissertant)
    Phys.des.45 listů : ilustrace
    NoteVedoucí práce Pavel Kopřiva
    AbstractTato diplomová práce se zaměřuje na tvorbu uměleckého díla, které kombinuje prvky lidské interakce, manipulace obrazu a fiktivního zobrazení světa z hlediska lidského vnímání. Práce analyzuje různé metody a techniky, které umožňují umělcům vytvářet díla, jež zahrnují interakci s divákem a zároveň pracují s manipulací vizuálních prvků. Cílem práce je prozkoumat, jak tyto aspekty ovlivňují vnímání diváka a jak mohou být využity k vytvoření působivého a originálního uměleckého díla, které odráží jedinečný pohled na svět.
    This thesis focuses on the creation of an artistic work that combines elements of human interaction, image manipulation, and a fictitious representation of the world from the perspective of human perception. The work analyzes various methods and techniques that allow artists to create pieces that involve interaction with the viewer while working with the manipulation of visual elements. The aim of the thesis is to explore how these aspects influence the viewer's perception and how they can be used to create an impressive and original piece of art that reflects a unique view of the world
    Another responsib. Kopřiva, Pavel, 1968- (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Ateliér interaktivní média (degree grantor)
    Subj. Headings vizuální umění
    Subj. Headings participace diváků * manipulace obrazu * fikce * audience participation * image manipulation * fiction
    Form, Genre diplomové práce
    Conspect72/76 - Výtvarné umění
    UDC72/76:159.931 * (043)378.2
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00190993
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 148093300714809sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.