Number of the records: 1  

Ergoterapeutická intervence u osoby s Lesch Nyhanovým syndromem

  1. Title statementErgoterapeutická intervence u osoby s Lesch Nyhanovým syndromem [rukopis] / Zuzana Reiselová
    Additional Variant TitlesErgoterapeutická intervence u osoby s Lesch-Nyhanovým syndromem
    Personal name Reiselová, Zuzana, (dissertant)
    Issue data2023
    Phys.des.68 l. : tab.
    NoteVed. práce Petra Pecharová. Oponent Radka Beranová
    AbstractBakalářská práce (BP) se věnuje ergoterapeutické intervenci u osoby s Lesch Nyhanovým syndromem. Teoretická část se týká představení syndromu a popsání vhodných terapeutických metod a kompenzačních pomůcek. Následuje praktická část, kde je popisován pacient s tímto onemocněním a naši cílenou terapii. Na závěr se dočtete výsledky zmíněné terapie a její zhodnocení.
    The Bachelor's thesis focuses on occupational therapy intervention in a person with Lesch Nyhan syndrome. The theoretical part concerns the introduction of the syndrome and the description of appropriate therapeutic methods and compensatory aids. This is followed by a practical part describing the patient with this condition and our targeted therapy. Finally, you will read the results of the mentioned therapy and its evaluation.
    Another responsib. Pecharová, Petra (thesis advisor)
    Beranová, Radka (opponent)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ergoterapie (degree grantor)
    Subj. Headings Alternativní a augmentativní komunikace * ergoterapie * kompenzační pomůcky * Lesch-Nyhanův syndrom * terapeutické metody * Alternative and augmentative communication * occupational therapy * compensatory aids * Lesch-Nyhan syndrome * therapeutic methods
    Form, Genre bakalářské práce
    UDC(043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00188989
    Document kindDiploma theses

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.