Number of the records: 1  

Aktuální pojetí výuky českého jazyka na 1. stupni základních škol pro žáky se speciálně vzdělávacími potřebami

  1. Title statementAktuální pojetí výuky českého jazyka na 1. stupni základních škol pro žáky se speciálně vzdělávacími potřebami / Tereza Švandová
    Personal name Švandová, Tereza, (dissertant)
    Phys.des.88 listů : grafy
    NoteVedoucí práce Jaromíra Šindelářová. Oponent Miroslava Janečková
    AbstractDiplomová práce na téma Aktuální pojetí výuky českého jazyka na 1. stupni základních škol pro žáky se speciálně vzdělávacími potřebami je zaměřena na český jazyk jako vyučovací předmět. Pozornost je věnována především vzdělávací oblasti Český jazyk a literatura, její cíle, výstupy a časová dotace. V textu jsou definovány jednotlivé kategorie speciálně vzdělávacích potřeb a způsoby vzdělávání těchto žáků. Následně je zde rozebrán systém poradenské péče a faktory, které ovlivňují vzdělávání žáků se speciálně vzdělávacími potřebami (vliv rodiny, osobnost učitele a psychologické faktory samotného jedince). Praktická část obsahuje šetření, jehož cílem je analyzovat současnou situaci výuky českého jazyka na 1. stupni základních škol pro žáky se speciálně vzdělávacími potřebami. K získání údajů byl vytvořen a rozeslán elektronický dotazník.
    The diploma thesis on the topic "The current concept of teaching Czech language at the first level of elementary schools for pupils with special educational needs" focuses on Czech language as a teaching subject. The main focus is on the educational area of Czech language and literature, its objectives, outcomes and time allocation. The text defines the different categories of special educational needs and the ways of educating these pupils. Subsequently, the system of counselling care and the factors that influence the education of pupils with special educational needs (the influence of the family, the personality of the teacher and the psychological factors of the individual himself) are discussed. The practical part includes an investigation aimed at analysing the current situation of Czech language teaching in primary schools for pupils with special educational needs. An electronic questionnaire was created and sent out to collect data.
    Another responsib. Šindelářová, Jaromíra, 1961- (thesis advisor)
    Janečková, Miroslava (opponent)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra primárního vzdělávání (degree grantor)
    Subj. Headings čeština * speciální vzdělávací potřeby * podpůrná opatření (vzdělávání) * učivo základních škol
    Subj. Headings Středočeský kraj (Česko : 2000-)
    Subj. Headings český jazyk a literatura * RVP ZV * vzdělávání žáků se speciálně vzdělávacími potřebami * Czech language and literature * special educational needs * education of pupils with special educational needs * Central Bohemia Region
    Form, Genre diplomové práce
    Conspect811.162.3 - Čeština
    UDC811.162.3 * 376.04 * 37.04 * 373.3.016 * (437.312) * (437.11) * (043)378.2
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00189986
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 145603300714560sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.