Number of the records: 1  

Důsledky covidové pandemie na výuku žáků 1. stupně ZŠ

  1. Title statementDůsledky covidové pandemie na výuku žáků 1. stupně ZŠ / Tereza Heiderová
    Personal name Heiderová, Tereza, (dissertant)
    Phys.des.76 listů
    NoteVedoucí práce Jiří Škoda. Oponent Jaroslav Říčan
    AbstractDiplomová práce se zabývá důsledky covidové pandemie na výuku žáků 4. a 5. tříd základních škol v Roudnici nad Labem z pohledu učitelů. Cílem práce bylo zjistit, jak ovlivnila distanční výuka vzdělávání žáků v českém jazyce, anglickém jazyce a matematice. Teoretická část se obecně zabývá distanční výukou, pandemií covid-19, zátěží učitelů, digitální gramotností, ICT technologiemi a platformami. V praktické části byla využita metoda nestandardizovaného dotazníku, který vyplňovali učitelé základních škol. Dotazníkového šetření se zúčastnilo 152 respondentů. Výsledky šetření kromě negativ poukázaly i na pozitivní přínos této formy výuky v jednotlivých předmětech.
    The diploma thesis deals with the consequences of the covid pandemic on the teaching of 4th and 5th grade pupils at primary schools in Roudnice nad Labem from the teachers' perspective. The aim of the thesis was to find out how distance learning affected the education of pupils in Czech language, English language and Mathematics. The theoretical part deals with distance education in general, the covid-19 pandemic, teachers' workload, digital literacy, ICT technologies and platforms. In the practical part, a non-standardized survey method was used, which was completed by primary school teachers. 152 respondents participated in the questionnaire research. The results of the research, in addition to the negatives, showed the positive benefits of this form of teaching in each subject.
    Another responsib. Škoda, Jiří, 1972- (thesis advisor)
    Říčan, Jaroslav (opponent)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra pedagogiky a aplikovaných disciplín (degree grantor)
    Subj. Headings distanční vzdělávání * informační a komunikační technologie ve vzdělávání * syndrom vyhoření * covid-19
    Subj. Headings pedagog * distanční výuka * ICT technologie * kvantitativní výzkum * teacher * burnout syndrome * distance learning * ICT technology * quantitative research
    Form, Genre diplomové práce
    Conspect37 - Výchova a vzdělávání
    UDC37.018.43 * 37.01:004 * 613.62:616.89-008.44 * 159.944.4 * 616.98:578.834 * (043)378.2
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00187835
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 145203300714520sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.