Number of the records: 1  

Metody výzkumu médií

  1. Info** Document on Order **
    Title statementMetody výzkumu médií / Tomáš Trampota, Martina Vojtěchovská
    Personal name Trampota, Tomáš (author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Portál, 2010
    Phys.des.293 s. : il. ; 20 cm
    ISBN978-80-262-0260-8
    NoteKNIHA JE K DISPOZICI V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ!
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografie a rejstříky
    AbstractCílem knihy je seznámit čtenáře s metodami užívanými při výzkumu médií. Svou koncepcí kniha obsahuje jak zásady komerčního výzkumu médií (výzkum sledovanosti, měření efektivity reklamy), tak i akademického (výzkum mediálních organizací, analýza reprezentace, interpretace textu). Jednotlivé metodické postupy jsou rozebrány na praktických příkladech z českých médií. Kniha je zároveň praktickým metodickým manuálem pro čtenáře, kteří se výzkumem médií zabývají, nebo se s ním hodlají hlouběji seznámit. Publikaci ocení studenti oborů mediální studia, žurnalistika, sociologie, politologie a dalších sociálních věd i odborná veřejnost (pracovníci médií, mediálních agentur, reklamních a PR agentur).
    Another responsib. Vojtěchovská, Martina, 1974- (author)
    Subj. Headings výzkum médií - metodologie * media research - methodology
    Form, Genre elektronické knihy * monografie * monographs
    Conspect316.4/.7 - Sociální interakce
    UDC316.774:303 * (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLPlný text
    Obsah
    Document kindELECTRONIC RESOURCES
    Metody výzkumu médií

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.