Number of the records: 1
Metody výzkumu médií
Info ** Document on Order ** Title statement Metody výzkumu médií / Tomáš Trampota, Martina Vojtěchovská Personal name Trampota, Tomáš (author) Edition statement Vyd. 1. Issue data Praha : Portál, 2010 Phys.des. 293 s. : il. ; 20 cm ISBN 978-80-262-0260-8 Note KNIHA JE K DISPOZICI V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ! Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografie a rejstříky Abstract Cílem knihy je seznámit čtenáře s metodami užívanými při výzkumu médií. Svou koncepcí kniha obsahuje jak zásady komerčního výzkumu médií (výzkum sledovanosti, měření efektivity reklamy), tak i akademického (výzkum mediálních organizací, analýza reprezentace, interpretace textu). Jednotlivé metodické postupy jsou rozebrány na praktických příkladech z českých médií. Kniha je zároveň praktickým metodickým manuálem pro čtenáře, kteří se výzkumem médií zabývají, nebo se s ním hodlají hlouběji seznámit. Publikaci ocení studenti oborů mediální studia, žurnalistika, sociologie, politologie a dalších sociálních věd i odborná veřejnost (pracovníci médií, mediálních agentur, reklamních a PR agentur). Another responsib. Vojtěchovská, Martina, 1974- (author) Subj. Headings výzkum médií - metodologie * media research - methodology Form, Genre elektronické knihy * monografie * monographs Conspect 316.4/.7 - Sociální interakce UDC 316.774:303 * (048.8) Country Česko Language čeština URL Plný text
ObsahDocument kind ELECTRONIC RESOURCES
Number of the records: 1