Number of the records: 1  

Kompenzační cvičení na korekci stereotypní sportovní zátěže u cyklistů - multimediální výukový materiál

  1. Title statementKompenzační cvičení na korekci stereotypní sportovní zátěže u cyklistů - multimediální výukový materiál / Tomáš Hendrych
    Personal name Hendrych, Tomáš, (dissertant)
    Phys.des.82 listů : ilustrace (některé barevné), schémata
    NoteVedoucí práce Jana Pyšná. Oponent Jan Kresta
    AbstractBakalářská práce "Kompenzační cvičení na korekci stereotypní sportovní zátěže u cyklistů - multimediální výukový materiál" se zabývá problematikou vzniku svalových dysbalancí způsobené stereotypním zatížením u cyklistů a následným návrhem jednotlivých kompenzačních cvičení pro odstranění či zabránění vzniku svalových dysbalancí s možností vytvoření vlastní cvičební jednotky.
    The bachelor thesis "Compensatory exercises for the correction of stereotype sports strain for cyclists - multimedia teaching materiall" deals with the issue of muscle imbalances caused by stereotype sports strain for cyclist and the subsequent design of individual compensatory exercises to eliminate or prevent the development of muscle imbalances with the possibility of creating your own exercise unit.
    Another responsib. Pyšná, Jana, 1977- (thesis advisor)
    Kresta, Jan, 1980- (opponent)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra tělesné výchovy (degree grantor)
    Subj. Headings pohybová aktivita * kompenzační cvičení * cyklistika
    Subj. Headings svalová dysbalance * physical activity * cycling * compensatory exercise * muscle imbalance
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect796 - Sport. Hry. Tělesná cvičení
    UDC613.71/.73 * 796.012.6 * 796.012.62 * 615.825 * 796.6 * 796.61 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00188338
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 140293300714029sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.