Number of the records: 1  

Edukační možnosti vybraných muzejních a galerijních institucí

  1. Title statementEdukační možnosti vybraných muzejních a galerijních institucí / Veronika Hegnerová
    Personal name Hegnerová, Veronika, (dissertant)
    Phys.des.142 listů : ilustrace, mapy, schémata
    NoteVedoucí práce Anna Šerberová. Oponent Josef Märc
    AbstractPráce se zaměřuje na edukační činnost vybraných galerijních a muzejních objektů. Teoretická část se věnuje metodám a teoriím mimoškolní edukace od vybraných autorů, dále pak návrhu ideálního modelu mimoškolní výuky. Praktická část se pak věnuje konkrétním návrhům jednotlivých exkurzí do vybraných institucí.
    The dissertation is focusing on the educational activities of selected galleries and museums. The theoretical part deals with methods and theories of extracurricular teaching of selected authors, as well as proposals for an ideal model of extracurricular education. The practical part is concentrated on specific proposals of individual excursions to selected institutions.
    Another responsib. Šerberová, Anna, 1955- (thesis advisor)
    Märc, Josef, 1964- (opponent)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra historie (degree grantor)
    Subj. Headings základní vzdělávání * vyučovací předměty * dějepis * aktivizační metody ve výuce * muzejnictví
    Subj. Headings muzeum * galerie * edukační metody * edukační materiály * exkurze * mimoškolní výuka * evaluace * museum * gallery * educational methods * educational materials * excursion * extracurricular activity * evaluation
    Form, Genre diplomové práce
    Conspect373.2/.3 - Předškolní a primární výchova a vzdělávání
    UDC373.3 * 37.016 * 93/94 * 37.091.313 * 069 * (043)378.2
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00185130
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 125803300712580sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.