Number of the records: 1  

Branding města Poděbrady

  1. Title statementBranding města Poděbrady / Jan Šťastný
    Personal name Šťastný, Jan, (dissertant)
    Phys.des.57 listů : ilustrace, grafy
    NoteVedoucí práce Petra Olšová. Oponent Tomáš Sýkora
    AbstractDiplomová práce se zabývá analýzou vnímání značky města Poděbrady se zaměřením na positioning města mezi ostatními konkurenčními obcemi. Hlavním cílem je vyhodnocení současné pozice města a zhodnocení vnímání města veřejností. Práce je strukturována do dvou částí. První - teoretická část se zaměřuje na definice pojmů branding a positioning od různých odborníků a zároveň sleduje již proběhlé analýzy, kterými se tato práce inspiruje. Druhá část práce je věnována PEST analýze pro zjištění positioningu města v konkurenčním prostředí a vlastnímu šetření pro analýzu vnímání města. Závěr práce je pak věnován výsledkům výzkumných šetření a návrhů možných řešení vedoucí ke změně pozice města a vnímání města jako značky.
    This diploma´s thesis deals with the analysis perception brand of the city Poděbrady with focus on positioning city between competitor´s. The main objective is to evaluate the perception of the city by the public. The thesis is structured into two parts. The first - theoretical part focuses on the definitions of terms branding and positioning from various experts and at the same time follows the already performer analyzes, which inspire this work. The second part of the thesis is devoted to PEST analysis to determine the positioning of the city in a Competitive environment and its own investigation to analyze the perception of the city. The conclusion of the thesis is devoted to the results of research surveys and suggestions of possible solutions leading to the change of the city´s position and perception of the city as a brand.
    Another responsib. Olšová, Petra (thesis advisor)
    Sýkora, Tomáš (opponent)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra regionálního rozvoje a veřejné správy (degree grantor)
    Subj. Headings regionální rozvoj * místní rozvoj * veřejné mínění
    Subj. Headings Poděbrady (Česko)
    Subj. Headings tvorba značky * PEST analýza * lázně * branding * spa
    Form, Genre diplomové práce
    Conspect332 - Regionální ekonomie, regionální ekonomika
    UDC(437.312) * (437.11) * 332.055.2 * 316.65 * 32.019.5 * (043)378.2
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00181537
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 120993300712099sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.