Number of the records: 1  

Analýza pohledu rodičů na distanční výuku z důvodu mimořádných opatření

  1. Title statementAnalýza pohledu rodičů na distanční výuku z důvodu mimořádných opatření / Jitka Vlčková
    Personal name Vlčková, Jitka, (dissertant)
    Phys.des.58 listů
    NoteOponent Jiří Škoda. Vedoucí práce Ivana Kratochvílová
    AbstractDiplomová práce se zabývá problematikou distanční výuky v době pandemie způsobené onemocněním COVID-19 na jaře 2020 zahájené na základě vládních nařízení, a to zejména s ohledem na požadavky, které byly kladeny v této době na rodiče dětí, které navštěvovaly 2. stupeň základní školy. Věnuje se změně denního režimu, míře náročnosti, co do obsahu učiva i časové dotaci školní výuky v domácím prostředí. V teoretické části jsou zpracována témata vztahující se ke zvoleným termínům, zejména se jedná o otázky distanční výuky na základní škole. Praktickou část práce tvoří výsledky vlastního šetření, jehož cílem je zjistit jakým způsobem byla realizována distanční výuka v domácím prostředí, a to zejména s ohledem na zapojení rodiče. Výzkumné šetření je realizováno prostřednictvím polostrukturovaných rozhovorů. Výzkumný vzorek pro tuto práci tvoří rodiče dětí, které v době pandemie COVID-19 na jaře 2020 navštěvovaly 2. stupeň základní školy.
    The thesis deals with the issue of distance learning at the time of the COVID-19 pandemic in spring 2020, initiated under government regulations, in particular with regard to the requirements imposed at this time on parents of children who attended 2nd grade primary school. It is dedicated to changing the daily routine, the level of intensity in terms of the content of the apprenticeship and the time-consuming nature of schooling in the home environment. The theoretical part deals with topic related to the chosen terms, in particular questions of distance teaching in primary school. The practical part of the work consists of the results of the investigation itself, which aims to find out how distance learning was carried out in the home environment, especially with regard to the involvement of the parent. The research inestigation is carried out through semi-structured interviews. The research sample for this work consists of parents of chilren who attended the 2nd grade primary school at the time of the COVID-19 pandemic in spring 2020.
    Another responsib. Škoda, Jiří, 1972- (opponent)
    Kratochvílová, Ivana, 1962- (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra pedagogiky a aplikovaných disciplín (degree grantor)
    Subj. Headings virtuální vzdělávání * distanční vzdělávání * pedagogická komunikace * covid-19
    Subj. Headings rodinné prostředí * učitel * vzdělávání * distance learning * pedagogical communication * family environment * teacher * education
    Form, Genre diplomové práce
    Conspect37 - Výchova a vzdělávání
    UDC37.018.43:004.738.5 * 37.018.43 * 316.772.4:37 * 616.921.5 * (043)378.2
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00185874
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 128963300712896sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.