Number of the records: 1  

Mediální reflexe vybraných děl ceny Magnesia Litera v letech 2008-2016

  1. Title statementMediální reflexe vybraných děl ceny Magnesia Litera v letech 2008-2016 / Romana Faltová
    Personal name Faltová, Romana, (dissertant)
    Phys.des.64 listů + 1 CD
    NoteOponent Ivo Harák. Vedoucí práce Václav Jindráček
    AbstractTato bakalářská práce pojednává o mediální reflexi ceny Magnesia Litera, a to konkrétně v kategorii Kniha roku v období let 2008-2016. V první části je představena soutěž Magnesia Litera a kategorie Kniha roku. V další části jsou stručně analyzovány vítězné tituly. Nejpodstatnější částí práce je rozbor mediálního ohlasu jednotlivých děl. Cílem práce je zjistit, zda se vítězství v soutěži shoduje s mediální reflexí.
    This bachelor thesis deals with the media reflection of the Magnesia Litera Prize, namely in the category of Book of the Year 2008-2016. The Magnesia Litera and the Book of the Year category are presented in the first part. The next section briefly analyzes the winning titles. The most important part of the thesis is the analysis of the media response of individual works. The aim of the thesis is to find out whether the winning competition matches the media reflection.
    Another responsib. Harák, Ivo, 1964- (opponent)
    Jindráček, Václav (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra bohemistiky (degree grantor)
    Subj. Headings literární kritika * recenze
    Subj. Headings Kniha roku * mediální reflexe * book of the year * review * literary criticism * media reflection
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect82-9 - Literární kritika, věcná literatura a různé další žánry
    UDC82-95 * 070.447 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00180562
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 104963300710496sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.