Number of the records: 1  

Islandská mytologie (Bestiář)

  1. Title statementIslandská mytologie (Bestiář) / Kateřina Hačková
    Personal name Hačková, Kateřina, (dissertant)
    Phys.des.30 stran : ilustrace + 1 DVD
    NoteVedoucí práce Michal Slejška. Oponent Nanako Ishida
    AbstractJako bakalářskou práci jsem si zvolila tvorbu obrázkové knihy s názvem Bestiář islandské mytologie. Bestiář je ilustrovaný průvodce mytologickými příšerami, které můžeme najít na Islandu. Celá kniha je rozdělena do dvou částí kvůli lokaci příšer. Vnitrozemští tvorové a mořští tvorové. Samotná práce se skládá z teoretické části, kde pracuji s nezbytnými klíčovými pojmy jako je mytologie, kryptozoologie, literatura a historie Islandu. Druhá část je věnována praktické části.
    As my bachelor thesis I choose creation of picture book called Bestiary of Icelandic mythology. Bestiary is illustrated guide of mythologic monsters which can be found in Iceland. Book is separated to two parts due to monsters location. Inland creatures and sea creatures. Thesis itself is consisted of theoretical part where I work with some essential keywords as is mythology, cryptozoology, literature and history of Iceland. Second section of my thesis is dedicated to practical part.
    Another responsib. Slejška, Michal, 1959- (thesis advisor)
    Ishida, Nanako (opponent)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Ateliér grafický design II (degree grantor)
    Subj. Headings grafický design * mytologie
    Subj. Headings kryptozoologie * literatura * historie Islandu * mythology * cryptozoology * literature * history of Iceland
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect76 - Grafické umění. Grafika
    UDC766:655 * 25 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00178524
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 102653300710265sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.