Number of the records: 1  

Jednotlivci nakupující přes internet napříč generacemi

  1. Title statementJednotlivci nakupující přes internet napříč generacemi / Aneta Kulhanová
    Personal name Kulhanová, Aneta, (dissertant)
    Phys.des.126 listů : grafy, schémata + 1 CD
    NoteVedoucí práce Marta Žambochová. Oponent Kamila Tišlerová
    AbstractCílem DP je zjistit vliv stanovených demografických proměnných na online nákupní chování jednotlivců. Bylo provedeno dotazníkové šetření, kterého se zúčastnily tři skupiny respondentů studenti FSE, jejich rodiče a prarodiče. Z demografických proměnných byly zkoumány pohlaví, věk, vzdělání, příjem, zaměstnání a velikost místa bydliště. Na základě dotazníkového šetření byla prokázána nejsilnější závislost u druhu nakoupeného produktu na čtyřech zkoumaných demografických proměnných kromě dosaženého vzdělání a velikosti místa bydliště. Největší nevýhodu online nakupování spatřují všechny generace v nemožnosti si zboží vyzkoušet či osahat a naopak za největší výhodu je považováno dodání do domu. Z provedeného šetření vyplynulo, že přes internet nakupují jednotlivci všech generací.
    The aim of the thesis is to determine the influence of defined demographic variables on online shopping behaviour of individuals. A questionnaire survey was performed with three groups of respondents FSE students, their parents and grandparents. The demographic variables being examined were gender, age, education, income, occupation and the size of their place of residence. On the basis of the questionnaire survey, it was shown that the type of product purchased was dependent most on the four variables excluding completed education and the size of their place of residence. The largest disadvantage of online shopping according to all the generations is the inability to try or touch the goods and, on the other hand, the largest advantage is home delivery. The survey indicated that individuals from all the generations shop online.
    Another responsib. Žambochová, Marta (thesis advisor)
    Tišlerová, Kamila, 1968- (opponent)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (degree grantor)
    Subj. Headings elektronický obchod * spotřebitelské chování
    Subj. Headings internetový nákup * internet shopping
    Form, Genre diplomové práce
    Conspect339 - Obchod
    UDC658.849:004.738 * 339:004.738 * 366.1 * (043)378.2
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00177384
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 82023300708202sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.