Number of the records: 1  

Úroveň percepce slovenštiny žáky 3. a 4. tříd základních škol na Roudnicku

  1. Title statementÚroveň percepce slovenštiny žáky 3. a 4. tříd základních škol na Roudnicku / Martina Parmová
    Personal name Parmová, Martina, (dissertant)
    Phys.des.52 listů. [44] nečíslovaných listů příloh + 1 CD
    NoteVedoucí práce Patrik Mitter. Oponent Jiří Hasil
    AbstractPředmětem bakalářské práce je výzkum zaměřený na porozumění slovenskému jazyku žáky prvního stupně základních škol, zejména třetích a čtvrtých tříd. Výzkum byl realizován na základní škole T. G. Masaryka v Krabčicích a na 2. Základní škole Jungmannova v Roudnici nad Labem. Teoretická část se zaměřuje na česko-slovenské vztahy po roce 1989 až do současnosti.
    The object of work is research aimed at understanding the Slovak language by pupils of promary schools, especially the trird and fourth grade. The research was conducted at an elementary school T. G. Masaryk in Krabcice and at 2nd Elementary school Jungmannova in Roudnice nad Labem. The teoretical part focuses on the Czech-Slovak relations after 1989 to the present.
    Another responsib. Mitter, Patrik, 1970- (thesis advisor)
    Hasil, Jiří, 1957- (opponent)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra bohemistiky (degree grantor)
    Subj. Headings bilingvismus - Roudnice nad Labem (Česko : oblast) * slovenština
    Subj. Headings čeština * percepce * jazykový vztah * Slovak language * Czech language * perception * linguistic relationship * passive bilingualism
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect81 - Lingvistika. Jazyky
    UDC(437.315) * (437.15) * 81'246.2 * 811.162.4 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00176439
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 75863300707586sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.