Number of the records: 1  

Obchodní jednání ve společnosti TOS VARNSDORF a. s

  1. Title statementObchodní jednání ve společnosti TOS VARNSDORF a. s. / Petra Hanousková
    Personal name Hanousková, Petra, (dissertant)
    Phys.des.71 listů : grafy + 1 CD
    NoteVedoucí práce Michaela Jánská
    AbstractBakalářská práce "Obchodní jednání ve společnosti TOS VARNSDORF a.s." je věnovaná problematice obchodního jednání, při vnitrostátním a zahraničním obchodu, konkrétně prodeji průmyslových strojů ve zmíněné firmě. Cílem bakalářské práce je zjištění průběhu jednání obchodních zástupců se zákazníky a navržení zefektivnění obchodního jednání v rámci společnosti. Popisuje proces, dovednosti, druhy anebo zásady správné komunikace, průběh obchodního jednání z teoretického hlediska. V druhé, praktické části, se věnuje charakteristice a obchodní síti společnosti, nebo obchodnímu zastoupení společnosti, fungujícímu na několika odlišných bázích. Poměrně podrobně rozebírá podnikovou kulturu a obchodní jednání probíhající "na půdě" TOS VARNSDORF a.s. Část práce je zaměřená na spokojenost zákazníka s komunikací a jinými aspekty, při obchodním jednání manažerů prodeje, jež byla zjišťována dotazníkovým šetřením. Závěrem práce je poukázáno na trendy a moderní techniky vedoucí k možné lepší spokojenosti klientů.
    Bachelor's thesis named "Business dealing at TOS VARNSDORF Company" describes the problematic of the domestic and international dealing and selling of cutting machines in above mentioned company. It describes methods, skills, types or principles of correct communication and also process of dealing theoretically. In the second practical part the Bachelor's thesis describes characteristic, sales net and trading representatives of TOS VARNSDORF which are based on different bases. The Bachelor's thesis describes company culture and business dealing at TOS VARNSDORF "home ground". Part of the Bachelor's thesis presents customer´s satisfaction with communication and other aspects during the dealing with sales managers what was checked by direct mailing. Conclusion describes new trends and methods showing the way to improve the customer´s satisfaction.
    Another responsib. Jánská, Michaela (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (degree grantor)
    Subj. Headings obchodní jednání * obchodní komunikace
    Subj. Headings obchodní zastoupení * spokojenost zákazníka * komunikace se zákazníkem * kodex zaměstnance * podniková kultura * Business meeting * business agency * customer´s satisfaction * communication with customer * employee code * company culture
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect659 - Reklama. Public relations. Média
    UDC659.144.1 * 316.776 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00171793
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 51213300705121sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.