Number of the records: 1
Analýza postojů sociálních pracovníků k celoživotnímu vzdělávání a učení
Title statement Analýza postojů sociálních pracovníků k celoživotnímu vzdělávání a učení [rukopis] / Linda Vítovcová Personal name Vítovcová, Linda, (dissertant) Issue data 2014 Phys.des. 57 l., [8] l. příl. + 1 CD-ROM Note Ved. práce Dita Štyvarová Abstract Bakalářská práce interpretuje postoje a názory sociálních pracovníků k celoživotnímu vzdělávání a učení. Cílem práce je analýza postojů sociálních pracovníků k celoživotnímu vzdělávání. Objektem zájmu jsou také názory sociálních pracovníků na vzdělávání, motivaci i překážky, které musí pracovníci při vzdělávání překonávat. Konkrétní postoje sociálních pracovníků jsou získávány prostřednictvím polostandardizovaných rozhovorů v autentickém prostředí domovů pro osoby se zdravotním postižením. Bachelor´s thesis interprets attitudes and opinions of social workers to lifelong learning. Object of this thesis is attitude analysis of social workers to lifelong leraning. Subject of interest are also opinions of social workers to learning, motivation and barriers, wchich workers must overcome during learning. Concrete attitudes of social workers are detected by semistructured interview in authentic environment of home for people with disabilities. Another responsib. Štyvarová, Dita, 1973- (thesis advisor) Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra sociální práce (degree grantor) Subj. Headings celoživotní vzdělávání * sociální pracovníci * motivace Subj. Headings postoje * bariéry * lifelong learning * social worker * attitudes * motivation * barriers Form, Genre bakalářské práce Conspect 37 - Výchova a vzdělávání UDC 37.0-022.324 * 364-43 * 159.947.5 * 316.628 * (043)378.22 Country Česko Language čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00169355 Document kind Diploma theses Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info DA 4364 3300704364 sklad C In-Library Use Only
Number of the records: 1