Number of the records: 1  

Syndrom vyhoření u středoškolských učitelů

  1. Title statementSyndrom vyhoření u středoškolských učitelů [rukopis] / Petr Kalkant
    Additional Variant TitlesSyndrom vyhoření u učitelů na středních školách
    Personal name Kalkant, Petr, (dissertant)
    Issue data2014
    Phys.des.60 l. : grafy, tabulky
    NoteVed. práce Běla Hátlová
    AbstractTato práce se zabývala diagnostikou a hledáním příčin syndromu vyhoření u středoškolských učitelů. Výzkum probíhal na vybraných gymnáziích a odborných středních školách v Praze. Hlavní použitou metodou byl dotazník. Vyhodnocením dotazníků mělo být základem pro závěr ohledně faktorů, které způsobují syndrom vyhoření u středoškolských učitelů. Další metodou pak byl řízený rozhovor, kterým se zjišťovala míra výskytu syndromu vyhoření u středoškolských učitelů. Výsledky dotazníkové metody i řízeného rozhovoru byly statisticky vyhodnoceny a na základě tohoto vyhodnocení byly učiněny závěry o míře výskytu a faktorech způsobujících syndrom vyhoření u středoškolských učitelů. Všechny dílčí i celkové výsledky byly vyjádřeny odděleně pro učitele na gymnáziích a učitele na odborných středních školách a obě kategorie učitelů tak byly porovnávány.
    This thesis dealt with the diagnosis and searching for causes of burn-out syndrome. The investigation was carried out at selected grammar schools and technical secondary schools in Prague. The main methodical approach consisted in burn-out syndrome questionnaires, the evaluation of which was the basis for determining the factors causing the burn-out syndrome in secondary school teachers. Another investigation method was controlled dialogue, by which the rate of this syndrome in secondary school teachers was investigated. The results of the questionnaires and controlled dialogues were statistically evaluated and upon this evaluation conclusions were made as to the rate of burn-out syndrome in secondary school teachers and factors that cause it. All intermediate and final results were stated separately for teachers teaching at grammar schools and those teaching at technical secondary schools, thereby giving comparison of both categories of teachers.
    Another responsib. Hátlová, Běla, 1948- (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra psychologie (degree grantor)
    Subj. Headings syndrom vyhoření * středoškolští učitelé * duševní zdraví
    Subj. Headings gymnázia * odborné střední školy * burn-out syndrom * secondary school teachers * grammar schools * technical high schools
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect613 - Hygiena. Lidské zdraví
    UDC613.62:616.89-008.44 * 159.944.4 * 373.5/.6.011.3-051 * 613.86 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00160566
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 41843300704184sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.