Number of the records: 1  

Chci uspět v IT

  1. Title statementChci uspět v IT / Martin Knotek
    Personal name Knotek, Martin (author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataBrno : Computer Press, 2014
    Phys.des.96 s. ; 21 cm
    ISBN978-80-251-4162-5 (brož.)
    NoteTerminologický slovník
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    AbstractRádi byste si vybudovali úspěšnou kariéru v oblasti IT, ale nevíte, jak začít? Chcete vědět, jak vypadá typické prostředí IT, s čím se setkáte a co budete potřebovat za znalosti? Autor vám v této publikaci nastíní, jak to v IT světě chodí, a poskytne doporučení pro výběr studia a podklady pro výběr směru, kterým se ve své kariéře můžete vydat. Celá publikace je navíc psána velmi stručným, srozumitelným jazykem. Ihned na začátku knihy najdete to nejdůležitější: devět kroků vedoucí k úspěšné IT kariéře. Kniha se mimo jiné věnuje těmto tématům: * Různé druhy IT společností * Jak se připravit na IT obor na všech stupních škol * Základy informačních technologií * Dostupné pracovní pozice * Projektové řízení a testování * Výklad důležitých pojmů. O autorovi: Martin Knotek působí v oblasti informačních technologií již přes deset let, z toho metodikami projektového řízení a zvyšování kvality IT procesů se zabývá od roku 2005. V současné době se věnuje převážně optimalizací IT projektů u korporátního segmentu. Optimalizací vycházející z využití toho nejlepšího z  ITIL, Prince2, COBIT, CMMI, PMI a Six Sigma.
    Subj. Headings IT firmy * IT profese * pracovní pozice * profesní úspěch * informační technologie * IT firms * IT professions * job positions * career success * information technology
    Form, Genre populárně-naučné publikace * popular works
    Conspect331 - Práce
    UDC004:334.71 * 004:331.542 * 005.951 * 331.101.3 * 004 * (0.062)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBooks
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    KB 95713300015042volný výběr P480 2014Date due 31 days
    Chci uspět v IT

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.