Number of the records: 1  

Dramatizace textů ve výuce angličtiny na 1. stupni ZŠ

  1. Title statementDramatizace textů ve výuce angličtiny na 1. stupni ZŠ [rukopis] / Renáta Fojtíčková
    Personal name Fojtíčková, Renáta, (dissertant)
    Issue data2014
    Phys.des.116 l. : barev. il., grafy, tabulky + 1 DVD-ROM
    NoteVed. práce Stanislava Kaiserová
    AbstractDiplomová práce s názvem Dramatizace textů v hodinách angličtiny na 1. stupni ZŠ je zaměřena na dramatizaci textů ve výuce angličtiny a následnou analýzu zjištěného a na možnosti uplatnění této metody v pedagogické praxi. Práce je rozdělena na teoretické ukotvení problematiky a část výzkumnou. Praktická část zahrnuje plán dvoutýdenní výuky angličtiny s prvky dramatické výchovy v 1. a 5. třídě, přípravu činností a pomůcek pro výuku, realizaci výuky a vystoupení žáků na dni otevřených dveří ZŠ Varnsdorf náměstí E. Beneše. Další součástí práce je výzkum a analýza jeho výsledků. Cílem je zjistit, jaký dopad bude dramatizace textů mít na žáky 1. stupně základní školy v rámci jejich jazykového vzdělávání. Naše zjištění poukazují, že zařazení dramatizace textů ve výuce je pro žáky přínosné. Práce obsahuje také fotodokumentaci zachycující průběh práce i samotné žáky při práci.
    Our diploma thesis "Dramatization of Texts in English Language Classes at Primary School" is focused on the dramatization of texts and consequent analysis of the obtained data as well as on the possibility of this method application in the pedagogical practice. It is divided into the theoretical part, which deals with the acquisition of problematics, and into the research section. The practical part includes the teaching biweekly plan for English lessons having elements of drama lessons in the first and fifth classes, preparation of activities and tools for tuition, realization of tution and pupils performance at the Open Day at Primary School ZŠ Náměstí E. Beneše in Varnsdorf. The subsequent part of our thesis is the research and the analysis of results. The aim is to find out the impact of text dramatization on pupils at the primary school within their language classes. Our disclosure reveals the fact that the inclusion of dramatization of texts is for pupils very beneficial. Furthermore, it includes photos showing the progress of work as well as working pupils themselves.
    Another responsib. Kaiserová, Stanislava, 1973- (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra primárního vzdělávání (degree grantor)
    Subj. Headings Dramatická výchova * metody dramatické výchovy * dramatizace textů * výuka angličtiny na prvním stupni základní školy * zábavné formy učení * píseň * říkadlo * krátká hra * pantomima * masky * loutkové divadlo * dotazník; * Education in drama * drama techniques * texts dramatization * first grade of elementary education * songs * rhymes * short plays * miming * masks * puppet show * questionnaire;
    Form, Genre diplomové práce
    UDC(043)378.2
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00170586
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 24793300702479sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.