Number of the records: 1  

Autorská kresba vietnamských pohádek

  1. Title statementAutorská kresba vietnamských pohádek [rukopis] / Long Do
    Personal name Do, Long, (dissertant)
    Issue data2013
    Phys.des.28 l. : il. + 1 DVD-ROM
    NoteVed. práce Jitka Géringová
    AbstractMá práce se zabývá vietnamskými pohádkami, jejími odlišnostmi a podobnostmi s jinými pohádkami, zkoumám metody vyprávění v různých odvětvích vizuální kultury, kupříkladu u divadla, filmu, komiksu a televize. Prostřednictvím média kresby zprostředkuji autorský příběh, který spojuje vybranou čtveřici vietnamských pohádek v jeden společný celek. Vybrané vietnamské pohádky vypráví o nekonečném sváru dvou drakoduchů, o meči z jezera, o tygrovi jako králi zvířat a o původu národa.
    My work deals with the Vietnamese fairy tales, its differences and similarities with other tales, and explores methods of storytelling in different fields of visual culture, for example, in the comics, film, television and theater. Through the medium of drawing I created the author's story, which connects the selected four Vietnamese fairy tales into visual storytelling. Selected Vietnamese fairy tales tell the story of two dragon souls endless strife, the sword of the lake, a tiger as the king of beasts and the origin of the nation.
    Another responsib. Géringová, Jitka, 1969- (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra výtvarné výchovy (degree grantor)
    Subj. Headings spontánní kresba * komiks * pohádky
    Subj. Headings animace * narace * animation * comics * narration * fairy tales
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect74 - Kresba. Umělecká řemesla
    UDC741/744-021.59 * 82-312.5:741/744 * 82-34 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00165092
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 6563300700656sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.