Number of the records: 1  

Marketing kulturních akcí v Děčíně

  1. Title statementMarketing kulturních akcí v Děčíně [rukopis] / Jana Dyškantová
    Personal name Dyškantová, Jana, (dissertant)
    Issue data2013
    Phys.des.73 l., [3] l. příl. : grafy, tabulky
    NoteVed. práce Miroslav Barták
    AbstractBakalářská práce se zabývá problémem využití marketingu kulturních akcí. Cílem práce je analýza marketingu vybraných kulturních akcí v letech 2002 - 2012 v Děčíně a navrhnout doporučení pro zlepšení. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy týkající se marketing kultury, které jsou v další části aplikovány na praxi v Děčíně. Ve vybraném městě jsou analyzovány marketingové aspekty kulturního života ve městě a vybrané události - Městských slavností. V další části je stručně popsán i kulturní život v Teplicích a Bautzenu, který je následně srovnáván s Děčínem. Na základě srovnání s vybranými městy a marketingového průzkumu v Děčíně jsou vypracovány doporučení pro zlepšení marketingu kulturních akcí v Děčíně.
    Thesis deals with the problem of the use of marketing cultural events. Aim of this work is to analyze the marketing of selected cultural events in the years 2002 - 2012 in Děčín and suggest recommendations for improvement. In the theoretical section explains the basic concepts related to marketing culture that are applied in the next section to practice in Děčín. In the selected city are analyzed marketing aspects of cultural life in the city and selected events ? City Festival. The next section briefly describes the cultural life in Teplice and Bautzen, which is then compared with Děčín. Based on a comparison with selected cities and marketing research in Děčín are developed recommendations for improving the marketing of cultural events in Děčín.
    Another responsib. Barták, Miroslav (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (degree grantor)
    Subj. Headings Marketing kultury * marketingové nástroje * marketingový výzkum * kultura v Děčíně * kulturní akce * Marketing of culture * marketing tools * marketing research * culture in Děčín * cultural events
    Form, Genre bakalářské práce
    UDC(043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00165804
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 13233300701323sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.